Proleasing Motors, cifră de vânzări fără precedent în istoria companiei

Proleasing Motors

Proleasing Motors, companie cu capital integral românesc, va încheia anul cu o valoare istorică a cifrei de afaceri: 43,6 milioane de euro, cu peste 17% față de anul trecut.

Dealerul mărcilor Ford, BMW și Hyundai prognozează o depășire cu 500.000 de euro a obiectivelor pe care și le-a propus pentru anul 2019. Astfel, cifra de afaceri va ajunge la sfârșitul anului la suma de 43,6 milioane euro, o valoare fără egal în cei 18 ani de existență a companiei.

Motoarele acestei creșteri au fost vânzările de autoturisme noi și rulate, precum și serviciile post-vânzare. Cea mai dinamică dintre companiile din potofoliu a fost Hyundai, care va comercializa 240 unități, față de 133 unități la sfârșitul lui 2018, primul an în care a intrat în portofoliul Proleasing.

Proleasing Motors

După Hyundai s-a situat BMW, care va înregistra o creștere de 25%, după ce în 2018 a stagnat. Să nu uităm că Proleasing Motors a primit de două ori titlul de Best BMW Dealer in Customer Care.

BMW iX3 va avea autonomie de 440 km!

La fel de important, automatizarea produselor de business va permite companiei să încheie anul cu un nivel constant al costurilor administrative. Cât despre perspectivele companiei, achiziționarea unei noi capacități de service în Prahova va permite dublarea volumului de activitate pe segmentul tinichigerie-vopsitorie în următorii 3 ani. Iar pentru 2020, Proleasing și-a propus o creștere de 10% pe toate segmentele de activitate.

Proleasing Motors

„Ne propunem să fim printre primii 15 distribuitori auto din România și facem acest lucru atât prin creștere pe fiecare brand în parte, sales și after-sales, cât și prin fructificarea unor oportunități de completare a portofoliului. Creșterea pieței auto din ultimii 4-5 ani a fost constantă, iar Proleasing a crescut în fiecare an mai mult decât media pieței. Ne propunem să păstrăm trendul iar, pentru aceasta, viteza de adaptare la schimbarile din piața auto va fi esențială. Suntem pregătiți să ne concentrăm atenția pe mediul digital ca platformă pentru vânzarea auto, pe tendința de creștere a vânzărilor prin leasing operațional, dar și pe creșterea ponderii modelelor electrice sau electrificate în structura cererii” declară Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

Adaugati comentariu