Oferta Suzuki

Renault a început numărătoarea inversă înaintea lansării noului concept Alpine

Alpine Concept by Renault - Le Mans 24H - AutoExpert

Cei de la Renault au anunţat că sâmbătă vor dezveli o ˝surpriză frumoasă˝, un concept ce va fi strâns legat de moştenirea mărcii sportive Alpine. În acest sens, francezii au dat drumul unei numărători inverse incitante, fix în săptămâna pre-Cursa de 24 de Ore de la Le Mans.

Pentru a aniversa cum se cuvine aniversarea de 60 de ani a mărcii Alpine, Renault va lansa conceptul unui automobil care, cel mai probabil, va fi foarte apropiat de versiunea de serie ce urmează a apărea undeva în anul 2016. Maşina, una cu ADN sportiv, va purta siglă Alpine, va fi prima dintr-o gamă nouă ce va fi dezvoltată sub această titulatură legendară şi, mai mult ca sigur, nu va avea şi logo Renault.

Se speculează că numele va fi AS 1 (Alpine Sport 1); vehiculul este rodul unei colaborâri începute împreună cu cei de la Catherham şi chiar dacă aceasta a luat sfârşit, ambele părţi au mers mai departe cu dezvoltarea propriilor produse. Noua creaţie se va asambla în Franţa, în uzina de la Dieppe (unde s-au construit vehiculele de performanţă RenaultSport), iar preţul de pornire va fi de aproximativ 30.000 de euro, în timp ce o versiune echipată complet n-ar trebui să sară de 35.000 de euro.

Alpine Concept by Renault - Le Mans 24H - AutoExpert

Nu există decât speculaţii în privinţa motorizării şi se discută despre o versiune de 250 CP a unităţii supraalimentate, pe benzină, de 1,6 litri (motorizarea de pe actuala generaţie Renault Clio RS). Nu este o valoare impresionantă în zilele noastre dar, dacă ascultăm aceleaşi zvonuri care discută despre o greutate totală de doar 1.100 kg, dacă ţinem cont de expertiza celor de la RenaultSport în materie de vehicule de performanţă, s-ar putea spune că o nouă stea e pe cale să apară. Una care să facă cinste numelui Alpine.

Mai multe despre noul model vom afla sâmbătă, la Le Mans, acolo unde va fi dezvelit succesorul conceptului Alpine A110-50.

 

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai Group, estimează că popularitatea SUV-urilor va ajunge

Scroll to Top