Renault Kadjar facelift primește motoare, funcții și culori noi

Renault Kadjar facelift (1)

Renault Kadjar facelift reprezintă un pas înainte în toate direcțiile. Francezii promit că SUV-ul acum modernizat este mai stilat și vine cu linii contemporane mai dinamice. Renault Kadjar facelift a primit și un interior mai confortabil. Mașina va fi prezentată în octombrie la Paris.

La exterior, Renault Kadjar facelit primește o serie de modificări stilistice care îl fac să arate mai atractiv. Astfel, în partea frontală, rămâne semnătura luminoasă în forma literei C, dar proiectoarele de ceață, acum cu formă nouă, dreptunghiulară, primesc tehnologia LED Pur Vision, oferită standard începând cu linia de echipare Intens. Acest lucru reduce de șase ori consumul de energie înregistrat de farurile cu halogen.

O grilă mai lată cu inserții cromate se regăsește, de asemenea, în partea frontală. În funcție de linia de echipare comandată, bara din față primește elemente cromate sau în culoarea caroseriei.

Renault Kadjar facelift

Test drive Renault Kadjar 1.2 TCe XMod

Noul Kadjar este disponibil acum cu jante cu design nou, cu dimensiuni cuprinse între 17 și 19 inci, dar și trei culori noi: Oural Green, Iron Blue și Highland Grey.

SUV-ul francez prioritizează calitatea materialelor și confortul la bord. Un ecran tactil nou de 7 inci, flancat de butoane, se regăsește în partea centrală a bordului pentru a reda sistemul R-LINK 2. Comenzile climatizării primesc un design mai modern, mai ergonomic, iar ventilațiile, mânerele ușilor și consola centrală prezintă un finisaj în crom satinat. Pentru a deschide și a închide mai ușor geamurile, ocupanții SUV-ului le vor comanda din butoane noi iluminate din interior.

Renault Kadjar facelift

Sunt disponibile culori noi și pentru tapițerie, unele materiale având o textură cu efect tridimensional. Noua linie de echipare de top Black Edition aduce la bord tapițeria din Alcantara. Aceeași linie de echipare include jante din aliaj de 19 inci, scuturi de protecție în față și în spate și carcase ale oglinzilor negre.

Scaunele noi oferă posibilitatea de reglare a lungimii șezutului și oferă suport lateral mai bun.

A crescut spațiul de depozitare din ușile care pot primi acum o sticlă de un litru și jumătate. La deschidere, portierele luminează solul. Pasagerii din spate pot folosi cele două porturi USB.

Renault Kadjar facelift

Test: Cu Renault Kadjar în Parcul Național Apuseni

Kadjar oferă un portbagaj de 527 de litri, iar pentru mai mult spațiu, bancheta se rabatează 1/3 cu ajutorul mânerelor “Easy Break”, amplasate în stânga și în dreapta în portbagaj. Odată cu rabatarea scaunului pasagerului din față, se creează un spațiu care poate primi obiecte cu o lungime de până la 2,5 metri.

Noul Kadjar primește o generație nouă de motoare. Pentru a se alinia noului standard de poluare WLTP, toate unitățile pe benzină și pe motorină primesc cele mai recente tehnologii de control al emisiilor. Apare astfel în gamă unitatea 1.3 TCe cu patru cilindri, dezvoltată în colaborare cu Mercedes-Benz, care se regăsește deja în gamele Scenic, Captur și Megane.

Renault Kadjar facelift

Motorul este echipat cu filtru de particule și este disponibil în două versiuni de putere: TCe 140 cu 140 CP și cu TCe 160 cu 160 CP. Ambele versiuni pot fi comandate cu o transmisie manuală sau cu una automată EDC.

Motorul 1.5 dCi a primit un catalizator cu reducere catalitică selectivă (SCR) și se numește acum Blue dCi.  Are acum 5 CP și 10 Nm în plus față de generația anterioară, fiind disponibil cu transmisie manuală. Ulterior, va exista și posibilitatea cuplării unității la o transmisie automată cu dublu ambreiaj EDC. 1.6 Blue dCi vine cu 20 CP în plus față de predecesorul său, dezvoltând acum 150 CP, este cuplat la o transmisie manuală și este disponibil la versiunile cu tracțiune față și cu tracțiune integrală.

Renault Kadjar facelift

Sistemul de tracțiune integrală de care beneficiază Kadjar-ul cu gardă la sol de 200 mm, oferă trei moduri de operare, care se pot selecta din controller-ul aflat în consola centrală: 2WD în care puterea este transmisă către puntea din față, Auto în care cuplul este transmis către ambele punți și Lock care blochează diferențialul central pentru o distribuție pemanentă 50/50 a cuplului între cele două punți. Acest mod este dedicat escapadelor în off-road și este activ la viteze de până la 40 km/h.

Versiunile cu tracțiune față primesc o versiune actualizată a funcției Extended Grip.

Adaugati comentariu