Renault – obișnuit cu 5 stele EuroNCAP

Renault a fost primul producător de automobile care a primit 5 stele EuroNCAP in cadrul testelor de protecție a pasagerilor. De atunci, francezii nu au coborât ștacheta.

Renault Clio – nu poate fi un simbol al siguranței fără motive concrete. Excelenta sa ținută de drum, sistemul de frânare performant, tehnologia de vârf ce îi permite să facă față situațiilor neprevăzute sunt atuurile ce fac din Clio, primul vehicul din categoría sa care a obținut 5 stele la testele EuroNCAP încă din 2005. Aleasă de 2 ori ‘‘Mașina anului’’ în Europa, Clio inspiră încredere, care te face să privești înainte cu multă siguranță.

Tot în materie de siguranță, Renault vizează excelența și pentru Megane. Sistemul de control al traiectoriei (ESP) garantează un control optimizat al vehiculului în condiții dificile de drum, care, asociat sistemului de control al subvirării CSV, asigură o eficiență maximă, mai ales pe teren alunecos.

Farurile bi-xenon acționează pe o rază mai mare, înlesnind astfel vizibilitatea pe timp de noapte. Protecția pasagerilor este asigurată de structura consolidată a airbag-urilor de ultimă generație, a căror declanșare este mai rapidă și mai bine adaptată datorită noilor senzori de șoc. Mulțumită noului sistem de frânare de înaltă performanță, distanțele de oprire ale lui Megane sunt printre cele mai scurte din clasă.

Ca întotdeauna, Renault oferă pe Laguna un nivel excepțional de siguranță, testat în condițiile cele mai severe. Plăcerea de a conduce este amplificată de un nivel excelent de confort: finețea reglajului suspensiei, nivelul îmbunătățit de antifonare și confortul termic cu performanțe îmbunătățite.

Laguna este echipată cu o sumedenie de sisteme de siguranță: ABS + AFU (cu aprindere automată a avariilor la decelerație puternică), ESP, ASR; airbag-uri frontale adaptabile pentru șofer și pasager (cu posibilitatea dezactivării airbag-ului pasager); airbag-uri laterale torace-bazin pentru locurile din față și airbag-uri laterale pentru cap la locurile din față și din spate. Centuri față cu reglare pe înălțime, cu dublă pretensionare și limitator de efort integrat, centuri spate în 3 puncte cu limitator de efort integrat și SBR (Seat Belt Reminder) – avertizare sonoră în caz de necuplare a centurii șoferului și pasagerului.

De asemenea este disponibil un sistem de deschidere automată a ușilor și pedală de frână retractabilă în caz de șoc. Tetierele față sunt reglabile longitudinal și pe înălțime, iar în spate sunt montate tetiere pentru toate locurile.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top