Romtec lansează primele lichide de răcire din gama Gysantin

Romtec SA – Iași, lider național în fabricarea de lichide pentru întreținerea auto, a lansat primele lichide de răcire din gama Glysantin®, realizate în colaborare cu compania germană BASF – The Chemical Company.

Noile produse de tip “long life”, de inalta calitate, sunt fabricate in intregime cu aditivi BASF si vor fi comercializate in Romania sub doua marci:
GlycoXpert® G30® Glysantin® si  GlycoXpert® G48® Glysantin® 
Produsele din gama GlycoXpert® vor fi disponibile in forma concentrata si sunt destinate unui segment important de autoturisme, fiind compatibile cu peste 70% din marcile de autoturisme prezente pe piata romaneasca.

Infiintata in 1994, Romtec SA a investit an de an, devenind principalul producator roman de produse de ingrijire auto. Produsele Romtec se gasesc in aproximativ 1,300 de puncte de vanzare din toata tara, de la marile lanturi de hipermarket-uri la benzinarii, indiferent daca apartin unor retele sau sunt unitati independente. Toate lichidele de ingrijire auto Romtec se prezinta in ambalaje de tip “stand-up bag”. Utilizarea in acest tip de pungi verticale este recunoscuta – in prezent  – drept cel mai avansat mod de ambalare. Mai multe informatii puteti gasi la: www.romtec-sa.ro.

Glysantin®, produs original BASF, este cel mai vandut lichid de racire din Europa. Produsele din gama Glysantin® sunt fiabile pentru protectia impotriva coroziunii, inghetului sau supra-incalzirii, chiar si in conditii extreme de temperatura, pe tot parcursul anului. BASF a brevetat pentru prima oara Glysantin® in anul 1929, iar agentii de racire produsi in Ludwigshafen au devenit foarte populari inca de atunci. Aceste produse au cele mai multe aprobari OEM din partea marilor producatori de motoare. BASF colaboreaza cu cei mai importanti producatori de automobile pentru a se asigura ca gama Glysantin® indeplineste intotdeauna cele mai noi cerinte. Agentii de racire de inalta performanta produsi de  BASF sunt compatibili cu orice tip de motor. 
Multi soferi se intreaba daca “agentul de protectie impotriva inghetarii”, “agentul de protectie al radiatorului” sau “anti-inghetare” nu reprezinta toate acelasi lucru. “In nici un caz!” ne avertizeaza Mike Freche, Brand Manager pentru Glysantin® in cadrul BASF. “Protectia pentru radiator este mult mai mult decat simpla protectie anti-inghet pe care toate produsele de proasta calitate o ofera – daca aveti noroc!”. Aceasta se datoreaza faptului ca un agent de racire de calitate, precum Glysantin® de la BASF, ofera protectie completa impotriva ruginei, supra-incalzirii si inghetului pe tot parcursul anului. Constituentii ce fac diferenta la Glysantin® sunt asa numitii inhibitori de coroziune. Acestia se combina cu metalele din sistemul de racire si formeaza un strat foarte subtire si puternic de protectie la suprafata, care nu permite ruginei sa se dezvolte.

“Oricine recurge la produse de proasta calitate, in vederea protectiei impotriva inghetului, trebuie sa fie constient de riscuri”, spune Freche. Daca, de exemplu, produsul nu poate combate coroziunea, componentele din metal ale sistemului de racire cum ar fi radiatorul, pompa de apa, cutia de viteze si capul cilindrului, se pot deteriora. Particulele rezultate in urma procesului de coroziune vor infunda treptat pasajele radiatorului si astfel sistemul de racire nu va mai functiona normal. Motorul se poate supra-incalzi cu usurinta si pot apare probleme foarte grave, ducand pana la oprirea din functionare a acestuia. Garniturile sunt alte componente afectate care se vor uza mai repede. 

Produsele ieftine sunt facute in general cu glycol, apa si coloranti, pentru un nespecialist putand arata identic cu produsul premium. Dar lucrurile nu stau deloc asa….
Daca un produs nu este aprobat expres de un producator auto, furnizorul acestui agent anti-inghet il va declara drept “produs universal”. Clientii, insa, trebuie sa fie constienti ca un produs declarat “universal” este cel mai probabil sa nu fi fost supus testelor specifice cerute de producatorii auto, deoarece setul de teste este deosebit de complex si implica costuri ridicate. Inainte ca un astfel de produs sa fie aprobat, el trebuie sa treaca aproximativ 30 de teste, printre care: teste de coroziune, teste de compatibilitate cu componentele originale, testari pe motor, etc. Un lichid de racire nu este aprobat de  producatorii auto decat daca a trecut toate aceste teste. 

Adaugati comentariu