Seat Toledo – Protest la pompă

Seat Toledo diesel 1,6 litri şi 105 CP este genul de maşină al cărui consum te motivează să-ţi plănuieşti concedii mai des.

Seat Toledo este mașina care se adresează familiștilor convinși, dar care pune accentul și pe modul cum spaţiul interior sau fiabilitatea sunt împachetate ca formă.

Construit cu gândul de a se încadra în categoria mașinilor accesibile și având la bază platforma pe care se construiește Ibiza, noul Toledo benzină și-a susţinut deja pledoaria în paginile revistei, cuvântul fiind preluat acum de singura motorizare diesel din ofertă – 1.6 litri și 105 CP.

Aceasta este disponibilă în două niveluri de echipare, Reference la preţul de 16.411 euro cu TVA inclus, respectiv Style care oferă mai multe dotări și pentru care trebuie să plătești în plus în jur de 1.600 euro. Modelul nu trebuie perceput ca unul low cost, ci ca pe o mașină de buget care îţi oferă la fel de mult pe cât promite în broșură.

2

Echipat cu propulsorul diesel de 1.6 litri și 105 CP, acesta își atinge scopul pentru care a fost construit – drumuri lungi alături de familie, costuri de exploatare reduse și vizitarea benzinăriilor la intervale mari de timp. Prima surpriză vine de la nivelul de zgomot redus la relanti și care rămâne la un nivel decent chiar și în jurul valorii de 3.500 rpm.

Seat Toledo – Protest la pompă

În comparaţie cu fraţii de platformă, Toledo diesel este o idee mai receptiv la turaţii joase și își păstrează suflul și după 3.000 rpm. În timpul testului, consumul de carburant s-a situat în jurul valorii de 5 l/100 km în condiţii mixte.

În timp ce în treapta a cincea la 90 km/h și 1.600 rpm consumul afișat de computerul de bord a fost de numai 3 litri pentru 100 km, a urcat cu circa un litru pentru 110 km/h și 2.000 rpm și a atins valoarea de 4,5 l/100 km când rulam cu 130 km/h la 2.300 rpm.

Aceste valori au fost obţinute cu două persoane la bord, fără aer condiţionat și cu un stil moderat de apăsare a pedalei de acceleraţie. În comparaţie cu propulsoarele pe benzină, dincolo de autonomia crescută, te bucuri de mai multă vivacitate și cuplu la turaţii joase, lucruri utile mai ales în cazul depășirilor. Una peste alta, Seat Toledo diesel punctează la multe capitole și, dincolo de asta, te mai și implică în condus, așa cum îi stă bine unui Seat.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

MotorFest la final – București 2024

Expoziția de motoare a fost organizată de revista MotorXpert, susținută de Groupama și găzduită de București Mall. Bucureștiul, un oraș mereu în mișcare, a fost gazda unei experiențe extraordinare pentru pasionații

Scroll to Top