Second hand – Mercedes-Benz ML W164

Second-hand Mercedes-Benz ML AutoExpert.ro

Mai mult confort decât dinamică. Așa poate fi descris acest SUV de lux. Dar și prestațiile sunt bune pentru gabaritul său. Care sunt plusurile și minusurile lui ML, generația W164? Iată!

Conducere

Neamțul este ideal pentru cei care caută o limuzină „la înălțime“. Postului de conducere, nu ai ce-i reproșa, comenzile fiind dispuse ergonomic, iar poziția la volan, excelentă. În oraș, sistemele de asistență vor fi apreciate, mai ales că mașina e mare, iar direcției greoaie îi lipsește precizia. Dar se simte bine pe drumuri proaste, datorită suspensiei Airmatic. Totuși, la condus rapid, ruliul e perceptibil. Cât despre off-road, ML are reductor de turație și diferențial central blocabil.

Interior

Instalați pe scaunele ample precum regii pe tronurile lor, călătorii nu resimt niciun dram de oboseală în călătoriile lungi. În spate, spațiul e mare, iar ambianța, odihnitoare. Calitatea insonorizării și a suspensiei asigură un confort remarcabil. Și portbagajul este mare și are numai materiale de calitate. Avem însă două regrete. Câteva plastice fac notă discordantă cu calitatea interiorului, iar anumite asamblări mai scot zgomote la trecerea prin gropi.

Second-hand Mercedes-Benz ML W164 AutoExpert.ro

Date tehnice ML W164

Ani de fabricație 2005–2011
Caroserie: SUV cu 5 uși
Dimensiuni exterioare
L × l × h (mm) 4780 × 1911 × 1810
Portbagaj (l) 551–2050

 ➡ Configurează-ți aici actualul GLE, urmașul lui ML! 💡 

Versiuni cu probleme

Motor

V6 CDI:
• Zgomote de la motor -> cuzineții bielelor sau lanțul de distribuție
• Martor motor aprins, lipsă de putere -> senzorul de temperatură
• Lipsă de putere, risc de cedare a turbocompresorului -> galerie de evacuare fisurată
• Lipsă de putere -> probleme cu supapa EGR
• Martor nivel ulei aprins (<iun. 2008) -> contacte imperfecte
V6/V8 CDI:
• Lipsă de putere, funcționare neregulată -> rampa injecției, supapa de reglare a presiunii și pompa de înaltă presiune

Transmisie

• Vibrații, patinaj, șocuri la 7G-Tronic (<nov. 2007) -> ambreiajul convertizorului de cuplu
• Treptele nu se schimbă lin la 7G-Tronic -> de schimbat ambreiajul multidisc și unitatea de comandă electrohidraulică.

Caroserie

• Pocnit al coloanei de direcție la bracare -> prinderea casetei de direcție pe caroserie
• Zgomote ale coloanei de direcție (<ian. 2007) -> suportul coloanei sau arborele
• Aprindere martor plăcuțe de frână (<mai. 2010) -> cablajul cu probleme
• Zgomote înfundate la puntea față -> de înlocuit barele transversale

Interior

• Climatizarea nu răcește -> conductele din zona compresorului au probleme.

Second-hand Mercedes-Benz ML W164 AutoExpert.ro

Detalii tehnice și recomandări

MotorPerioadă producțiePutere max.(CP)Viteză max. (km/h)Accel. 0–100 km/h (s) Consum mediu (l/100 km)RecomandareDetalii
350 AT 07/05–11/112722158,411,5• • • •Un motor cu injecție directă și prestații bune. Consumă mult.
500 AT07/05–11/11306/388235/2506,9/5,813,4/13,1• • • • •Senzații de V8, impresionant mai ales în versiunea de 388 CP. Costuri mari de întreținere
63 AMG AT09/06–11/115102505,016,5• • • • •Accelerații fabuloase pentru acest V8. Rezervat clienților cu bani „grei“
280/300 CDI AT01/06–11/11190/20420010,49,4/8,4• • • • Un entry level onorabil, cu performanțe bune și fără puncte slabe
320/350 CDI AT09/05–11/11224/231210/2209,4/7,69,4/8,9 • • • •Cel mai bun diesel ca echilibru între preț, performanțe și consum.
420/450 CDI AT07/06–11/11306235/2356,8/6,59,1• •• • • Un V8 diesel de 700 Nm. Reprize incredibile. Costurile de întreținere sunt mari.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Adrian Newey AutoExpert

Adrian Newey părăsește Red Bull

Adrian Newey a decis să părăsească Red Bull Racing după nouăsprezece ani de colaborare de succes.   Încă nu există un anunț

Scroll to Top