SEQR, soluţia de plată cu telefonul mobil, este disponibilă în staţiile Eni România

SEQR, soluţia care permite plata cu smartphone-urile în magazine, restaurante şi în mediul online, este disponibilă în toată reţeaua de staţii de servicii şi distribuţie carburanţi Agip aparţinând Eni România. Clienţii trebuie doar să scaneze codul QR la casa de marcat şi să valideze tranzacţia cu codul PIN. Mai mult, chitanţele sunt salvate digital şi accesibile mereu pe telefonul mobil.

Disponibilă gratuit pentru iPhone
şi Android pe App Store şi Google Play, aplicaţia conectează contul bancar al
clientului cu casa de marcat sau cu platforma online de plată a comercianților
prin intermediul unui cod QR. SEQR este cea mai sigură soluţie
de pe piaţă deoarece nu transferă niciodată informaţii confidenţiale între client
şi comerciant.

Prin acest parteneriat clienţii
SEQR pot achiziţiona combustibili şi produse disponibile în reţeaua naţională a
staţiilor de servicii şi distribuţie carburanţi Agip, într-un mod mai simplu,
mai rapid şi foarte sigur.

SEQR a fost lansată la sfârşitul
lunii octombrie în România împreună cu Garanti Bank, prima bancă ce pune la
dispoziţie această facilitate clienţilor săi. Locaţiile în
care se poate plăti cu SEQR sunt afişate pe seqr.com.

 Despre SEQR

Dezvoltată de către Seamless,
SEQR (se·cure) este cea mai utilizată soluţie “mobile wallet” în
magazinele şi în mediul online din Suedia şi din Europa.  Cu SEQR
oricine poate plăti cu smartphone-ul în magazine, restaurante, parcări și
online şi poate efectua transferuri de bani fără comisioane, precum şi să păstreze
bonurile în format digital şi să primească oferte şi promoţii direct prin
intermediul aplicaţiei.  Cu SEQR, utilizatorul doar scanează codul QR de
la casa de marcat şi aprobă plata cu codul PIN. Rapid, uşor şi sigur.
SEQR permite comercianţilor să beneficieze de costuri de tranzacţionare
semnificativ mai reduse decât cele ale companiilor de carduri. Platforma unică
a SEQR a fost dezvoltată de către Seamless, unul dintre cei mai mari furnizori
de sisteme de plată cu telefonul mobil la nivel mondial.Fondată
în 2001 şi activă în 30 de ţări, Seamless operează mai mult de 3,1 mld. de
tranzacţii anual, prin intermediul a 525.000 puncte de vânzare active. În
Suedia, soluţia SEQR este diponibilă pentru cumpărături în cele mai mari
lanţuri de magazine şi fast food şi în reţele naţionale precum McDonald’s,
Hemköp şi Ur&Penn. În 2013,  SEQR a fost lansată în Romania împreună
cu GarantiBank, iar din 2014 va deveni activă în Belgia, împreună cu bpost
Bank. Compania Seamless este tranzacţionată la Bursa Nasdaq OMX Stockholm, sub
abrevierea SEAM.

 

Adaugati comentariu