Oferta Suzuki

Skoda Fabia R5 Combi – un break pentru raliuri

Se pare că astăzi este ziua breakurilor pentru că după ce SEAT Leon Cupra ST a devenit cel mai rapid break de serie pe faimosul Nurburgring, Skoda a prezentat la Worthersee ceea ce, practic, este o versiune break a mașinii lor de raliuri Fabia R5.

Care este rolul ei, întrebi? Păi, la fel de bine te-aș putea întreba dacă-ți place sau nu? Dacă vei spune „da”, atunci prima întrebare nu-și mai are rostul, iar dacă vei spune „nu”, atunci, îmi pare rău, va trebui să-ți pun o nouă întrebare: ce cauți tu pe un site auto?

Nu știu ce au breakurile sportive, dar exercită o atracție inexplicabilă pe care nu pot s-o pun decât pe discrepanța dintre ce simbolizează idee de break și felul în care arată și în care, fără îndoială, merge mașina asta.

Dacă e să vorbim despre cum arată, atunci trebuie spus că toată partea inferioară a lui Fabia R5 Combi a fost schimbată, de la spoilere, praguri și până la jante care acum sunt, desigur, albe. Dacă asta nu a fost suficient pentru a-i trăda intențiile, atunci orice urmă de îndoială este înlăturată de eleronul uriaș, de evacuarea montată central și de oglinzile exterioare din fibră de carbon.

fabia r5 combi pert.ro_ autoex (8)

Motorul este o unitate supraalimentată de 1,6 litri conectată la o transmisie secvențială cu cinci trepte și un sitem de tracțiune integrală. Nu știm exact care este puterea pe care o dezvoltă, însă avem toate motivele să credem că e același motor ca și cel de pe mașina de competiție, Fabia R5.

Skoda nu a precizat nimic despre interiorul conceptului, însă se poate vedea bordul golaș, îmbrăcat într-un material mat pentru a evita reflexiile în parbriz, un instrumentar digital subdimensionat, o cușcă de protecție și scaune Sparco îmbrăcate în Alcantara de culoare neagră.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai Group, estimează că popularitatea SUV-urilor va ajunge

Scroll to Top