Noua identitate vizuală a brandului are ca scop completarea rezultatelor bune obținute de marca cehească în ultimii ani.
Rezultatele financiare pozitive obtinute de brandul cehesc in ultimii ani au dus la o crestere deosebit de ambitioasa a planurile de dezvoltare pe termen lung. Printre ele se numara si dublarea vanzarilor al nivel mondial pana in anul 2018, cu accent pus in special pe piata din China.
Pentru a sustine aceste ambitii si la nivel vizual, designerii Skoda au stilizat un nou logo, dominat de culori vii si linii clare. Elementul principal ramane sageata cu aripi in timp ce fontul Skoda a fost si el inlocuit cu o noua versiune. O alta modificare vizibila tine de eliminarea numelui Skoda integrat in logo si plasarea lui centrat deasupra noii sigle.
Se asteapta ca acest upgrade vizual sa fie completat si de o evolutie stilistica a dealerilor Skoda din Europa in materie de arhitectura si design exterior. Noul logo va fi folosit pentru inceput doar la nivel de comunicare corporate, in timp ce aparitia lui pe noile modele Skoda sa fie programata incepand din anul 2012.
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…