Industrie auto

Studiu: Explicațiile primite de la mecanici, criteriu important pentru recomandarea unui service

Un studiu realizat la solicitarea Castrol arată că posesorii români de mașini recomandă în special service-urile în care li este explicată lucrările efectuate.

În ciuda faptului că tot mai multe unități service din România le oferă clienților acces la WiFi, băuturi gratuite sau mașini de curtoazie, aceste beneficii influențează foarte puțin decizia clienților de a recomanda o anumită un service.

Conform unui sondaj realizat la solicitarea Castrol a identificat că șoferii sunt mai predispuși să recomande un service care „explică și solicită aprobarea pentru orice lucrare care este necesară, înainte ca acea lucrare să fie efectuată” (invocat de 31%).

Ca factor care influențează recomandările pentru un service, acest lucru are o valoare chiar mai mare decât „rezolvarea problemelor pe care le-am întâmpinat anterior cu mașina mea” (invocat de 26%), având personal care „explică în întregime, față în față, munca depusă” (invocat de 25%), iar service-ul fiind văzut ca oferind „un raport calitate-preț bun” (25%).

Sondajul evidențiază, de asemenea, potențiale preocupări cu privire la calitatea fluidelor și componentelor utilizate la anumite service-uri, 24% spunând că ar recomanda un service care utilizează „lubrifianți și piese de calitate superioară”.

Service-urile care oferă o experiență pozitivă pentru clienți au fost, de asemenea, mai probabil să fie recomandate de consumatori – 22% dintre respondenți ar recomanda un service care „explică în întregime tarifele pentru munca efectuată, când ridică mașina”, în timp ce 21% ar recomanda un service care „mă contactează cu privire la lucrările care ar putea fi necesare înainte de a efectua vizita”.

Sondajul a identificat, de asemenea, factorii care au avut cel mai mic impact asupra conducătorilor auto în dorința de a recomanda un service. Doar 4% ar recomanda un service pentru că furnizează WiFi gratuit și doar 4% dacă oferă băuturi calde și reci. Service-urile preocupate de costurile în creștere ale furnizării de mașini de curtoazie pentru clienți vor fi asigurate de faptul că doar 7% ar recomanda un service pentru că sunt furnizate astfel de vehicule.

„În vreme ce mai mulți consumatori doresc să-și reducă cheltuielile casnice ca răspuns la creșterea costului privind viața, este important să încurajăm șoferii să continue cu lucrările esențiale de service, întreținere și reparații pentru a asigura funcționarea sigură și eficientă a vehiculelor lor. Sondajul nostru oferă perspective interesante asupra factorilor care sunt mai susceptibili la a genera recomandări care vor ajuta la creșterea numărului de programări la service, precum și modalități de a spori retenția clienților”, consideră Layla Yebaile, director de marketing pentru service și întreținere Castrol.

Studiul comandat de Castrol, parte a grupului BP, pentru a determina factorii ce îi determină pe posesorii de mașini să recomande un service auto familiei și prietenilor a fost realizat pe un eșantion de 1.000 de proprietari de autovehicule din România.

– Noul Castrol Learning Campus amplifică oportunitățile de instruire și dezvoltare pentru service-urile auto
– Castrol România lansează un canal YouTube cu sfaturi pentru întreținerea de bază a mașinii

Robert Stan

Leave a Comment

*

Colectionarii de machete merg la Timisoara pe 20 decembrie

Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…

3 ore

Comisia Europeană a decis ca mașinile noi cu motoare cu ardere internă să poată fi comercializate și după 2035

Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…

o zi

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…

2 zile

AFM anunță o nouă sesiunea a programului Rabla între 16 și 31 decembrie

Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…

2 zile

Mașinile electrice mici, cu componente europene, ar putea beneficia de avantaje

În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…

3 zile

Lotus Esprit V8 renaște în varianta restomod Encor Series 1

Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…

3 zile