Domnul Henrik Fisker se întoarce acolo de unde a plecat și desenează conceptul Thunderbolt bazat pe un Aston Martin Vanquish, pe care-l prezintă la Amelia Island Concours d’Elegance din Florida.
Primul lucru pe care trebuie să-l știi este că Thunderbolt, deși bazat pe un Aston Martin Vanquish, nu are nicio legătură oficială cu marca britanică și nu e decât un exercițiu de imaginație. Totuși, un număr „extrem de mic” de unități ar putea fi produs dacă mașina are o primire peste așteptări.
„Am vrut să creez un coupe sport GT elegant și frumos, cu linii pure și sculpturale ce nu se învechesc niciodată”, a spus Henrik Fisker despre conceptul său.
Modificările față de un Aston Martin Vanquish normal sunt în același timp subtile și substanțiale. Thunderbolt este coborât cu 15 mm față de mașina care i-a slujit ca inspirație, iar jantele sunt de 21 de inci. Deși Fisker este recunoscut pentru mașinile sale cu propulsie alternativă, Thunderbolt folosește cel mai probabil același motor V12 aspirat de șase litri ca și Vanquish, producând 575 CP și 630 Nm și, deci, oferind performanțe pe măsura aspectului mașinii: 0-100 km/h în 3,8 secunde și o viteză maximă de 338 km/h.
Thunderbolt folosește o caroserie din fibră de carbon cu montanți spate redesenați, o lunetă foarte aplecată, eleron și blocuri optice spate modificate. Grila, elementul definitoriu Aston Martin, a fost și ea schimbată devenind și mai mare și încă și mai agresivă.
Interiorul aduce și el o inovație, deasupra consolei centrale tronând noul ecran curbat de 11,6 inci dezvoltat de Panasonic. Poziția display-ului poate fi ajustată pe înălțime, însă Fisker a precizat foarte clar că în cazul în care se va comercializa vreun Thunderbolt, acesta nu va veni echipat cu ecranul Panasonic (plus alte câteva mici modificări de ordin estetic). Suportul pentru două sticle de vin/șampanie din dreptul locurilor din spate, însă, se pare că ar rămâne.