A venit momentul bilanțurilor, așa că trecem și noi la treabă. Am ales câteva mașini pe care le-am condus și cu care am fugi oricând în lume. Și acum întrebarea: mergeți cu noi și în 2019? Top 10 mașini de fugit în lume, testate de MissAuto.

Nu e o geantă Louis Vuitton. Nu e nici vreo rochie Chanel. Nici măcar un parfum Givenchy. Este DS 7 Crossback, flerul francez care a primit roți și motor și toate detaliile haute couture care au avut loc între ele. Am luat la test mașina cu care merge președintele Franței, Emmanuel Macron: Am testat DS 7 Crossback. Am fost președinte pentru o zi.

Imaginația naște monștri și avem în fața ochilor un monstru aristocrat: Land Rover Discovery. Premium din cap până-n picioare, dar fără a fi prea prețios, mai ușor și mai spațios ca niciodată, Discovery, aflat la a cincea generație, păstrează tradiția off-roader-ului pur-sânge și reinventează segmentul.
8. Mercedes-Benz Clasa Clasa E

Este un S-Class mai mic. Este un C-Class mai mare. Acestea au fost reacțiile când a venit pe lume ceea ce inginerii de la Mercedes numesc “cea mai inteligentă limuzină business construită vreodată”. La un an de la apariție, Mercedes-Benz E-Class era încă la ani lumină de rivalii din segment. Dar BMW Seria 5 a venit tare pe turnantă.

Deschizi ușa. În slow motion. Aștepți un scârțâit care nu mai vine. Intri. Aștepți să auzi pași în urma ta. Ușa se închide după tine. Tresari. Te așezi în fotoliul din piele bej. Bine ai venit. Te afli în castelul bântuit Rolls-Royce Ghost.

Face pe durul. Știu, știu, are tot dreptul. Un macho car cu o grilă colosală, furios din cale afară, de parcă a uitat să-și ia Distonocalmul. Din profil, arată ca un bodybuilder pe steroizi, care își încordează mușchii. Linia mediană care brăzdează portierele urcă acum spre aripa spate. Modelul de test este echipat cu cele mai mari jante pe care le poți pune pe un model de serie, de 22 de inci.