Toyota este lider în topul celor mai “verzi” mărci, pentru al doilea an consecutiv

Toyota păstrează prima poziție în a doua ediție a topului “Cele mai verzi mărci la nivel mondial, publicat de compania de consultanță Interbrand.

Studiul ia in considerare informatiile publice despre perfomantele unei marci in raport cu mediul si perceptia opiniei publice despre marca respectiva, asa zisa “imagine verde” pe care marca o are in societate. Pe baza acestor informatii se realizeaza scorul de performanta verde. 

Conform Interbrand, succesul Toyota in raportul  de anul acesta se datoreaza  continuitatii in preocuparea fata de  mediu aratata de managementul companiei. Interbrand  ia de asemenea in considerare expansiunea mondiala a primului vehicul hybrid produs in masa, Toyota Prius. 

Vanzarile de vehicule integral hybrid ale companiei au depasit 4 milioane de unitati  la sfarsitul lunii aprilie 2012, incluzand 439.000 de unitati vandute in Europa. Planul Toyota Europa este de a creste cota de piata a modelelor integral hibrid Toyota si Lexus la 14% la sfarsitul anului 2012, fata de 10% cat este in momentul de fata. 

Incepand cu acest an, familiei Toyota Prius i se adauga modelele Prius + si  Prius Plug-in Hybrid , iar in segmentul B a fost pornita o adevarata revolutie, odata cu lansarea modelului Yaris Hybrid. 

Fiind o companie ce isi propune sa creeze masina ecologica perfecta, Toyota are o strategie pe termen lung in ceea ce priveste abordarea sustenabila a tuturor operatiunilor sale, avand ca obiectiv reducerea emisiilor de dioxid de carbon pe parcursul intregului proces de productie si vanzare.  

Adaugati comentariu