Revoluția Toyota: 10 modele electrice, începând cu 2020

mirai

Toyota și-a anunțat planurile de electrificare, care includ vânzări de 5,5 milioane de mașini cu sisteme de propulsie alternative anual, până în 2030.

Strategia include apariția a nu mai puțin de zece modele electrice pure în cadrul gamelor Toyota și Lexus, din 2020.

Prin diversificarea gamei de modele hibride, plug-in hibride, electric și alimentate cu hidrogen, Toyota și Lexus vor oferi versiuni electrificate ale tuturor autoturismelor până în 2025. Acesta este același obiectiv ca cel anunțat de principalul concurent global, Grupul Volkswagen.

Toyota – unul dintre pionierii vehiculelor electrificate, cu Prius, care a debutat în 1997 – și-a anunțat intenția de a vinde mai mult de 5,5 milioane de vehicule electrificate anual până în 2030, inclusiv 1 milion de vehicule cu emisii zero. În 2016, Toyota a vândut 10,2 milioane de mașini; ceea ce înseamnă că jumătate din vânzările sale în 2030 vor fi acoperite de modele electrificate.

Toyota va începe vânzările de vehicule pur electrice în China până în 2022, înainte de o „introducere treptată” în Japonia, India, SUA și Europa.

Toyota a confirmat, de asemenea, că speră să comercializeze baterii de tip solid-state, realizate de Denso, până la începutul anilor 2020, ceea ce ar face ca firma niponă să devină primul producător de mașini dotate cu astfel de baterii. Alți constructori, cum ar fi Volkswagen și Volvo, au sugerat că nu vor introduce pe piață baterii solid-state până în 2025. Tehnologia care va înlocui în cele din urmă bateriile litiu-ion utilizate astăzi este de așteptat să aducă o adevărată revoluție pentru vehiculele electrice, oferind o autonomie de peste 620 mile.

Vânzările de vehicule electrificate de la Toyota au ajuns la peste 11 milioane de mașini în toată lumea, până în prezent. De asemenea, japonezii vor continua să-și dezvolte sistemele de propulsie hibride și plug-in-ul hibride. Producătorul auto spune că anunțul de astăzi prefigurează un „pilon principal” în obiectivul său de a reduce emisiile medii globale ale noilor vehicule cu 90% față de nivelul din 2010.

Adaugati comentariu