Trifu a făcut gălăgie și la Reșița

Cupa Reșița 2012 a adunat la start mai bine de 40 de piloți angrenați în Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop. Dintre aceștia nu putea lipsi Mihai Trifu, cel care ne-a obișnuit să nu adune absențe în catalogul campionatului, asta pe lângă faptul că notele sale (a se citi rezultatele) sunt din ce în ce mai bune, semn că avem de-a face cu un elev silitor.

Etapa de vineri s-a desfășurat pe o vreme ideală pentru motorsport și le-a asigurat spectatorilor de pe Valea Domanului un show pe cinste. Spiritele s-au încins, iar câteva mașini au făcut cunoștință cu parapeții reșițeni, sau cu stâncile de pe margine. Configurația clasamentului în manșele de antrenamente cronometrate a fost surprinzătoare, dar odată începute manșele de concurs, experiența și calitatea materialului de concurs au început să-și pună amprenta pe competiție.

Mihai Trifu a avut o evoluție constantă, în nota cu care ne-a obișnuit în ultimii ani, și a reușit la sfârșitul zilei să adune o zestre frumoasă. Locul patru în clasamentul H3, la pachet cu locul șase în clasamentul general al grupei H (cea mai spectaculoasă clasă a campionatului intern). În clasamentul automobilelor cu două roți motrice Mihai a fost al cincilea, în timp ce în clasamentul Open al competiției a ocupat locul 14. 

Rezultate trase la indigo duminică, cu diferența că locul ocupat în clasamentul Open al Cupei Reșița a fost 13. Cel mai spectaculos duel al lui Miță a fost cel purtat cu experimentatul Mircea Pădurean, de care îl despărțea aproximativ jumătate de secundă după prima urcare de concurs. Din păcate, o serie de mici erori de pilotaj cărora Mihai le-a căzut victimă în cea de-a doua urcare a făcut ca lupta cu Mircea să fie tranșată în favoarea pilotului reșițean.        

„Sunt foarte mulțumit de cum au decurs lucrurile la Reșița! Cum de altfel sunt mereu când reușesc să închei un weekend competițional fără probleme, și cu rezultate bune pentru nivelul la care aspir. Mașina s-a mișcat bine, dar ar mai fi loc de ceva îmbunătățiri și reglaje, pentru a scoate mai mult din ea. Sunt încântat de rezultate, deși duminică, în cea de-a doua manșă de concurs, am pierdut ceva timp pe greșelile mele… chiar și așa, e foarte bine că am reușit să țin aproape de Mircea Pădurean, un concurent cu o experiență deosebită pe coastele din România și care evolua pe teren propriu la Reșița. Sper ca în viitorul apropiat „relația” mea cu noua mașină să devină din ce în ce mai bună și să reușim să obținem cât mai multe rezultate frumoase împreună”, a declarat entuziasmat Mihai „Miță” Trifu la finalul frumoasei întreceri de pe Valea Domanului.   

Despre Mihai Trifu:
Mihai Nicolae Trifu a debutat în motorsport la 12 ani, în disciplina karting. După rezultate notabile la nivel regional (campion al categoriei „Mobra” în 2002, locul 3 al aceleași categorii în 2005 și campion județean al categoriei 100 ICA în 2009 – Cluj), el și-a făcut debutul în cursele regionale de tip VTM, reușind să devină campion al categoriei H3 și al debutanților în anul 2009. Din 2010 concurează în Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop, unde a reușit rezultate deosebite, fiind unul dintre cei mai rapizi piloți ai categoriei automobilelor cu două roți motrice (2RM). 

Despre automobilul de concurs – Dacia Nova:
Trebuie precizat că avem de-a face doar cu o caroserie (și ea puternic modificată) de Dacia Nova, pentru că automobilul a suferit un transplant serios de componente sub capotă. Motorul aspirat natural a fost împrumutat de pe un VW Golf și dezvoltă o putere maximă de aproximativ 200 CP, dintr-o cilindree de doi litri. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze cu craboți, cu șase rapoarte. Ținută de drum impresionantă este rezultatul montării unei suspensii sport Bilstein, iar frânele sunt produce de AP Racing (etrieri cu câte patru pistonașe pe față și câte două în spate).

Adaugati comentariu