Un BMW Isetta defilând prin București

2569_BMW_Isetta_viziteaza_festivalul_SoNoRo_BMW_Florin_Vitzman_small_800x533(5)

Model clasic pentru un festival de muzică clasică – BMW Isetta marchează cu stil 5 ani de parteneriat BMW și Festivalul de Muzică de Cameră SoNoRo.

BMW
marchează cinci ani de asociere cu Festivalul SoNoRo printr-o prezență de gală – un model clasic BMW Isetta 300 a fost „limuzina“
care l-a adus pe directorul festivalului, Răzvan Popovici, la concertul de la
Ateneul Român.

Duminică,
11 noiembrie, pasionații de muzică de cameră au fost luați prin surprindere de o prezență
inedită. Dacă anul trecut 1326 cai putere au fost puși la dispoziția SoNoRo pentru transportul invitaților în elegante limuzine BMW Seria 7, acum au fost suficienți 13 cai putere pentru o apariție
de gală: un BMW Isetta 300 l-a adus pe directorul festivalului, Răzvan
Popovici, la concertul de la Ateneul Român.

BMW
Isetta la SoNoRo este și o poveste a sunetelor. Sunetul este un element important
în formarea identităţii de marcă a BMW. Astfel, sunetul specific al motorului
cu şase cilindri în linie este marca performanţei BMW, în timp ce asocierea cu
artişti renumiţi de jazz sau proiecte culturale dedicate muzicii clasice a
întărit imaginea de rafinament şi exclusivitate a mărcii. BMW este printre puținele mărci care utilizează un „sound logo” pentru  a marca
sonor clipurile publicitare pe radio și
TV.  De această dată însă, sunetul inconfundabil al motorului de un singur
cilindru al BMW Isetta a fost în centrul atenției.
Este cel mai mic motor BMW care a echipat un automobil și propulsorul care a dispus de cei mai puțini cai putere. Sunetul unui BMW Isetta este la fel de
inedit precum imaginea specială a mașinii,
una dintre cele mai bine vândute și
mai apreciate modele din era bubble-car-urilor.

Dacă
 duminică seară BMW Isetta a întors privirile, în celelalte zile o flotă
de modele Seria 7, alături de alte mașini
de suport, a asigurat statutul BMW de mașină
oficială a evenimentului. „BMW Isetta întoarce toate privirile și este întâmpinat peste tot de zâmbete largi. Numai un
bubble-car putea să vorbească atât de bine despre prietenia între BMW și SoNoRo, un festival care a crescut atât de mult și a transformat așa
de spectaculos scena muzicii românești,“
a declarat Alex Șeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România

Despre
BMW Isetta
Fabricată
între 1955 și
1962, BMW Isetta a fost răspunsul mărcii de adaptare la declinul pieței de motociclete. Modelul a fost
construit sub licență
de la producătorul italian Iso, BMW înlocuind propulsorul în doi timpi cu unul
în patru, mai rafinat. A fost disponibilă cu două motorizări – Isetta 250
(monocilindru, 245 cc, 12 CP) și
Isetta 300 (monocilindru, 298 cc, 13 CP) şi două versiuni – „standard” și „export”. BMW Isetta a fost
astfel modelul cu cel mai mic propulsor și
care dispunea de cei mai puțini
cai putere. Cu toate acestea s-a bucurat de un succes considerabil, în total au
fost fabricate peste 160 000 exemplare.

BMW
Isetta a marcat un moment de tranziție
pentru BMW în producția
de automobile, între luxoasa gamă 502, 503 sau 507 și “Noua Clasă”, gama de modele
care a stat la baza liniei moderne a mărcii și la poziționarea actuală a BMW.

Isetta
este acum o dovadă a puterii de transformare continuă a mărcii BMW – care a
trecut de la motoare de avion la statutul de cel mai de succes producător de
automobile premium din lume. Și
momentul nu poate fi mai potrivit, într-un alt moment de reinventare al mărcii
care înseamnă soluții
de mobilitate electrică, utilizarea pentru prima oară la scară industrială a
materialelor ultra-ușoare
precum fibra de carbon și
deschiderea unor noi nișe
de modele, precum BMW Seria 3 Gran Turismo sau BMW X4.

Adaugati comentariu