Un nou SUV de clasă mică de la Mazda

SUV de clasă mică Mazda CX-30

Producătorul de mașini Mazda a ieșit pe piață cu un nou model de SUV de dimensiuni mici cu care speră să ăși depășească competitorii direcți Nissan, Honda și Subaru.

Noul model Mazda CX-30 a fost prezentat publicului la Salonul Auto de la Geneva din Elveția, care a avut loc în perioada 7-17 martie 2019. ”Am ales pentru CX-30 un design care să îl transforme în partenerul de încredere al șoferului pentru viața de zi cu zi”, a declarat Akira Marumoto, CEO Mazda.

Cu noul model adăugat în portofoliu, Mazda le oferă clienților patru mașini de tip crossover, de dimensiuni diferite, potrivite oricărui stil de viață și de compus. Noul model CX-30 este mai mare decât CX-3, dar mai mic decât compactul CX-5.

Decizia producătorului japonez de mașini din Hiroshima de a scoate pe piață o mașină cum este modelul CX-30 este cât se poate de îndreptățită, având în vedere că acest tip de autovehicule este din ce în ce mai cerut de clienți. Numai în Statele Unite ale Americii s-au vândut în 2018 peste 17,3 milioane de SUV-uri de dimensiuni mici, reprezentând 22% din totalul autovehiculelor vândute.

Mazda CX-30 se luptă cu Nissan Rogue Sport (Qashqai), Honda HR-V, Subaru Crosstrek și Hyundai Kona, fiind pe același segment ca și ele.

Modelul Mazda CX-30 are un motor în 4 cilindri și o tehnologie care permite un consum redus de combustibil. În Europa va fi disponibilă atât varianta automată cu 6 viteze, cât și manuală, tot cu 6 viteze. Inginerii de la Mazda au lucrat intens pentru a reduce zgomotul din cabină, una dintre problemele de care s-au plâns majoritatea clienților care au achizționat model CX-5.

În Europa, modelul CX-30 va fi valabil din vară, așa că poți da o verificare firme pe termene.ro pentru a vedea care este cel mai aproapiat dealer Mazda. Chiar dacă nu te poți hotărî să o achiziționezi, măcar poți face un test drive.

Ca la fiecare ediție, și în acest an la Salonul Auto de la Geneva, au fost prezentate o mulțime de mașini, de la modele extraordinar de scumpe, depășind cu mult 1 milion de euro, la prototipuri îndrăznețe pe care producătorii speră să le vadă pe șosele curând. Totuși, majoritatea exponatelor au fost mașini de serie, fiecare producător încercând să vină cu modele noi sau variante îmbunătățite ale celor deja existente pe piață. La mare căutare au fost mașinile electrice, iar astfel de motoare au fost prezentate și pe modele sport, semn că tehnologia avansează, iar astfel de autovehicule au autonomie din ce în ce mai mare.

Adaugati comentariu