Vânzări record pentru Chevrolet

Chevrolet a vândut 1,1 milioane de autovehicule la nivel mondial în primele trei luni din 2011, reprezentând atât o creştere cu 15% faţă de primul trimestru al anului precedent, cât şi cea mai bună cifră de vânzări din cadrul primului trimestru din istoria mărcii.

„Am început anul centenarului Chevrolet cum nu se putea mai bine,” a declarat Joel Ewanick, directorul general de marketing al companiei GM. „Rezultatele obţinute în primul trimestru sunt un indiciu clar al reacţiei pozitive a clienţilor faţă de noua noastră gamă de produse, o reacţie ce poate fi obţinută doar atunci când asculţi cu adevărat clientul. De-a lungul timpului, Chevrolet a dezvoltat relaţii rezistente cu clienţii de pe cele mai importante pieţe din America de Sud, Europa şi Asia. Dorim să consolidăm aceste relaţii prin lansarea mărcii Chevrolet în Coreea şi a unui număr din ce în ce mai mare de autovehicule ce valorifică lansarea de succes a modelului Chevrolet Cruze.”

Chevrolet la nivel mondial

Anul trecut, Chevrolet a fost singura marcă auto din topul primelor cinci mărci la nivel mondial care a reuşit să îşi sporească cota totală de piaţă – reprezentând aproximativ 5,8 % din numărul de autovehicule vândute la nivel global.

Aprecierea faţă de marca Chevrolet a continuat să crească şi de-a lungul primelor trei luni din 2011, trimestru în care compania a înregistrat, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, profituri substanţiale din vânzările înregistrate pe patru din cele cinci pieţe principale, incluzând: 

În Statele Unite, Chevrolet a vândut 416.505 autovehicule în primul trimestru, o creştere de 23%. În luna februarie, Chevrolet a fost marca cu cel mai mare volum de vânzări din Statele Unite.

În China, Chevrolet a vândut un număr record de 159.303 autovehicule în primele trei luni ale anului, o creştere de 17%.

În Brazilia, Chevrolet a vândut 142.734 autovehicule în primul trimestru, o scădere cu 9% comparativ cu vânzările record ale mărcii în primul trimestru al anului 2010.

În Mexic, Chevrolet a vândut 37.291 autovehicule în primul trimestru, o creştere de 12%.

În Argentina, Chevrolet a vândut 34.103 autovehicule, o creştere de 21% pentru primul trimestru. Chevrolet a înregistrat trei niveluri record de vânzări pe această piaţă sud-americană, cea mai mare cifră de vânzări a mărcii pentru lunile ianuarie, februarie şi martie. 

În Europa, Chevrolet a vândut un număr total de 112.482 autovehicule, o creştere anuală de 7%. De-a lungul acestui interval de timp, Chevrolet şi-a mărit cota de piaţă în nouă pieţe europene, vânzările mărcii dublându-se în Danemarca şi Turcia, cifra de vânzări crescând în Franţa şi Rusia cu 80%, respectiv 51%.

Se estimează că dezvoltarea la nivel global a companiei nu se va opri aici. La aceasta va contribui piaţa coreeană, în cadrul căreia Chevrolet a detronat GM Daewoo din poziţia de marcă principală. În luna martie, vânzările GM în Coreea au crescut cu 60% faţă de luna precedentă, ca efect al lansării noii mărci şi a noilor produse Chevrolet, precum modelele Orlando, Spark şi Cruze. În Coreea vor fi lansate în curând şi alte modele precum SUV-ul Captiva şi modelul Cruze hatchback.

„Schimbarea propusă de Chevrolet va consolida prezenta GM pe piaţa Coreei de Sud,” a declarat Mike Arcamone, preşedinte şi director executiv al GM Coreea. „Am sesizat oportunităţi majore de dezvoltare a uneia dintre cele mai reprezentative mărci auto din lume”.

Modelul Cruze ocupă primul loc la nivel mondial în topul autovehiculelor Chevrolet cu cel mai mare număr de vânzări

Pe lângă expansiunea la nivel global a mărcii Chevrolet, aceasta îşi diversifică şi gama de autovehicule. 

Susţinută de o lansare de succes în Statele Unite şi de o creştere continuă în China, Chevrolet a vândut 150.652 de modele Cruze sedan în primul trimestru din 2011 – o creştere cu 117% faţă de primul trimestru din 2010. De la lansarea în 2009 a modelului Cruze în Europa, Chevrolet a vândut aproape 600.000 de unităţi la nivel global.

Adaugati comentariu