Volvo se depărtează de zona premium

Noul șef al lui Volvo, Stefan Jacoby, este de părere că brandul pe care il conduce trebuie să se îndepărteze de tendința de a fi o marcă premium. Producătorul suedez își va reorganiza planurile de dezvoltare pe termen lung, odată cu preluarea sa de către gigantul chinezesc Geely.

Jacoby consideră ca pentru Volvo ar fi benefic să înceteze să se raporteze la brandurile premium germane, cum ar fi BMW, Mercedes, Audi.”Să renunțăm să ne mai considerăm un brand premium. Aceasta este o strategie destul de riscantă, care implică foarte multe riscuri. Trebuie să ne raportăm la o filosofie proprie, la un mod propriu de a pune în evidență tradițiile scandinave, să devenim originali și să renunțăm să ne mai orientăm după competitorii noștri”, a declarat Jacoby.Planurile de viitor ale lui Jacoby se concretizează în dorința ca în anul 2020, Volvo să atingă vânzări de 800.000 de vehicule, mai mult decât dublul estimărilor de vanzari pentru anul 2010 – 380.000 unități. Un factor important al planurilor sale de viitor este reprezentat de repoziționarea brandului Volvo pe piața americană, fapt ce ar putea conduce la atingerea obiectivelor îndrăznețe. “Am pierdut teren în SUA. Suntem jos și privim în sus către competitori”, a completat Stefan Jacoby.Sursa:www.autocar.co.uk
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/254306/

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top