Zeci de mii de mașini Tesla Model Y și Model 3 au probleme la sistemul eCall

Autoritatea Federală pentru Transport din Germania (Kraftfahrt-Bundesamt – KBA) a solicitat o chemare la service pentru vehiculele Tesla Model Y și Model 3.
tesla model y

Anunțată inițial în week-end de postul de radio german Rundfunk Berlin-Brandenburg, informația privind impunerea unei chemări la service a două vehicule Tesla a fost confirmată astăzi de KBA.

Conform Reuters, este vorba despre vehicule Model Y și Model 3 al căror sistem automat de apeluri de urgență (eCall) are erori care împiedică transmiterea semnalului de urgență.

KBA susține că această problemă poate fi găsită la nu mai puțin de 59.129 de vehicule comercializate în întreaga lume, însă nu a detaliat în ce state sunt comercializate aceste mașini.

Proprietarii mașinilor afectate sunt sfătuiți de autoritățile germane să sune producătorul sau să ducă mașina la un atelier de reparații autorizat pentru o actualizare de software.

Acest „recall” impus de germani vine cum nu se poate mai prost pentru Tesla și pentru acționarul său majoritar, Elon Musk, adăugându-se problemelor care au cauzat scăderea livrărilor.

Elon Muska declarat sâmbătă că Tesla a livrat cu 18% mai puține vehicule electrice în al doilea trimestru comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut din cauza noii izbucniri a pandemiei în China.

Conform datelor Tesla, în al doilea trimestru al lui 2022, au fost livrate în întreaga lume 254.695 de mașini, sub ținta de 261.181 de unități.

Volumul livrat de Tesla este sub cel de 310.048 din primul trimestru al lui 2022, dar peste valoarea atinsă în perioada aprilie – iunie din 2021 (201.250 unități).

În acest context, Elon Musk rămâne totuși încrezător, el estimând că producția din trimestrul al treilea și al patrulea va fi „substanțial mai mare” astfel încât Tesla să livreze peste 1,5 milioane de vehicule în 2022.

– APIA: Dacia, Tesla și Volkswagen, liderii înmatriculărilor de mașini electrice din România

Adaugati comentariu