Noua gamă Renault Megane E-Tech electric

Renault Megane E-Tech electric Esprit Alpine AutoExpert.ro

Renault Megane E-Tech electric, hatchbackul pur electric asamblat în Franța, în fabrica ElectriCity din Douai, este acum disponibil într-o nouă gamă, îmbogățită cu o versiune Esprit Alpine și upgrade-uri care includ funcția One Pedal, un încărcător bidirecțional de 11 kW și serviciul Plug & Charge.

Renault Megane E-Tech electric AutoExpert.ro

Stil sportiv cu noua echipare Esprit Alpine

Renault Megane E-Tech electric este compact ca un hatchback și sprinten ca un sportster. Șasiul său dinamic și centrul de greutate coborât duc experiența de condus la un nivel superior. Și acum, include o echipare Esprit Alpine, între versiunile Techno și Iconic, oferind un plus de vivacitate.

Caracterul sportiv al versiunii Megane E-Tech electric Esprit Alpine este scos în evidență de nuanța exclusivistă Matte Shadow Grey, splittere Matte Shadow Grey în față și în spate, jante din aliaj de 20 de inchi fumurii Ice Black, logo Ice Black în față și în spate cu monograma fumurie în același finisaj închis, rame Gloss Black în jurul geamurilor laterale, emblemă Esprit Alpine pe aripa din stânga-față.

În habitaclu, scaunele mulate pe corp sunt tapițate cu o țesătură neagră cu model în relief și cusături albastre, iar insigna cu albastru, alb și roșu subliniază mândria mărcilor Alpine și Renault față de rădăcinile și parteneriatul lor francez. Tabloul de bord, cotierele și consola centrală sunt tapițate cu țesătură TEP neagră având cusături albastre. Finisajele cockpitului sunt în nuanțe de negru și albastru,

Renault Megane E-Tech electric AutoExpert.ro

One Pedal, conducere mai lină și regenerare optimă

Versiunile electrice Megane E-Tech cu sistem de frânare regenerativă și padele la volan includ acum un al cincilea strat de regenerare, One Pedal. Această tehnologie dezvoltată de Ampere are o serie de avantaje pe lângă faptul că permite șoferului să accelereze și să încetinească folosind aceeași pedală: reduce uzura plăcuțelor de frână, utilizează energia recuperată pentru a extinde autonomia și face ca experiența generală de conducere să fie mai lină, în special în orașe. Ampere va adăuga această caracteristică la R5 și Scenic E-Tech electric în următoarele câteva luni, va fi disponibilă la R4 de la lansare și poate fi instalată ulterior la vehiculele Megane E-Tech electric construite după martie 2024.

Renault Megane E-Tech electric AutoExpert.ro

Încărcător bidirecțional de 11 kW standard și încărcător de 22 kW opțional

Toate versiunile electrice Megane E-Tech sunt livrate standard cu noul încărcător bidirecțional de 11 kW CA și pot include încărcătorul de 22 kW CA, care a fost oferit ca dotare opțională la Megane E-Tech încă de la lansare. Când încărcătorul de 11 kW e conectat la adaptorul bidirecțional V2L (disponibil opțional), acesta furnizează la fel de multă energie ca o priză de 220 V, ceea ce înseamnă că Megane E-Tech electric poate utiliza energia stocată în baterie pentru a alimenta un aparat de cafea sau un aspirator ori pentru a încărca un scuter electric, de exemplu.

V2G transformă Megane E-Tech electric în sursă de energie

În Franța, încărcătorul bidirecțional de 11 kW combinat cu o stație de încărcare Mobilize Powerbox Verso și un contract de electricitate Mobilize poate aduce bani prin realimentarea cu energie a rețelei.

Tehnologia Vehicle-to-Grid (V2G) permite încărcarea bidirecțională. Stația Mobilize PowerBox Verso poate opri încărcarea în timpul orelor de vârf și poate reintroduce energie electrică în rețea în timpul perioadelor cu prețuri ridicate/cerere ridicată. Cu alte cuvinte, se poate încărca atunci când energia este abundentă în rețea și, prin urmare, mai ieftină.

Plug & Charge: încărcare mai ușoară la stațiile CC compatibile

Megane E-Tech electric este acum compatibil cu Plug & Charge, care va fi în curând inclus în Mobilize Charge Pass, pentru a le permite șoferilor să utilizeze punctele de încărcare CC compatibile fără un card de membru sau de plată. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați mașina la stație, care va recunoaște instantaneu mașina și va începe să o încarce, apoi se va conecta la aplicația My Renault, pentru a procesa plata. Este la fel de rapid, simplu și convenabil ca o taxă de drum electronică! Mobilize Charge Pass funcționează la peste 800.000 de puncte de încărcare publice din 25 de țări europene, iar abonamentul lunar flexibil și fără obligații oferă tarife preferențiale la numeroase rețele de încărcare rapidă.

Gamă și echipări noi

Îmbunătățită cu echiparea Esprit Alpine, gama Megane E-Tech cuprinde acum trei niveluri de echipare, invariabil propulsate de motorul de 220 CP combinat cu bateria de autonomie mare (până la 468 km WLTP): Techno Esprit Alpine și Iconic.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top