Aproape că nu vei găsi drumuri pe care Yeti să nu le ia în piept cu talent. Reversul este suspensia tare, care afectează un pic calitatea rulării.
Rațional, nu îndrăzneț. Așa poate fi caracterizat pe scurt interiorul lui Yeti. Șoferul de bucură de un cockpit bine organizat, deși plictisitor, și de o vizibilitate excelentă, oferită de suprafețele vitrate mari și cu forme regulate. În oraș, dimensiunile sale compacte fac ca acest SUV să fie ușor de condus, chiar dacă direcția este un pic greoaie la viteză mică. În afara șoselei de centură, Yeti convinge datorită trenului de rulare și tracțiunii integrale disponibile la unele versiuni.

Adoptând modularitatea lui Roomster, Yeti și-a creat o imagine apropiată de a unui monovolum. Scaunele din spate glisează și sunt rabatabile, iar cele laterale pot fi reașezate când cel din centru e scos. Nivelul echipamentelor standard este respectabil, mai ales la versiunea restilizată. Suspensia tare și izolarea fonică slabă strică întrucâtva petrecerea, iar plasticele nu sunt cel mai fericit alese. Odată cu faceliftul, culorile închise ale interiorului au fost schimbate cu unele mai puțin triste.
Date tehnice
Ani de fabricație:2009–2017
Caroserie:break
Dimensiuni și mase:
L × l × h (mm): 4223 × 1793 × 1691
Volum portbagaj (l): 405/510–1760
Masă (kg): de la 1265
Volum rezervor (l):60
Probleme cunoscute
Motorul de TSI de 1,2 l 105 CP poate să nu pornească, semn că distribuția a sărit de pe punct și (posibil) a distrus vreun piston. Motorul 1.8 TSI poate să consume excesiv ulei (<oct. 2011), caz în care trebuie înlocuite pistoanele, bielele și distribuția. TDI-ul de 1,6 l poate să consume ulei din cauza capacului de chiulasă și poate să ruleze cu sincope din cauza injectoarelor. TDI-ul de 2,0 l poate fi în imposibilitatea de a regenera filtrul de particule, caz în care trebuie schimbat filtrul.
De asemenea, poate manifesta o lipsă de putere cauzată de supapa EGR sau de turbosuflantă și o funcționare neregulată din cauza volantei. Transmisia DSG7 poate scoate zgomote din cauza ambreiajelor, iar ambreiajul cutiei manuale poate suferi, trebuind schimbat kitul. Tracțiunea 4×4 poate fi nefuncțională din cauza pompei de cuplare. Martorul ESP aprins (<sept. 2010) necesită schimbarea computerului. Climatizarea poate să nu funcționeze din cauza compresorului (<oct. 2011) sau a condensatorului (<mar. 2012).
Detalii tehnice și recomandări
| Motor | Perioadă producție | Putere max.(CP) | Viteză max. (km/h) | Accel. 0–100 km/h (s) | Consum mediu (l/100 km) | Recomandare | Detalii |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1.2 TSI 105/110 4×2 | 09/09–05/17 | 105/110 | 175 (173)/179 (178) | 11,8 (12,0)/ 10,9 (11,4) | 6,7 (7,1)/ 5,5 (5,5) | • • • | În pofida capacității și puterii mici, nu trebuie ignorat. |
| 1.4 TSI 122/125 4×2 | 01/14–05/17 | 122/125 | 185/187 (186) | 10,5/9,9 (10,1) | 6,4/ 5,8 (5,8) | • • • • | Un motor modern, care se descurcă bine cu greutatea mașinii |
| 1.8 TSI 160 4×4 | 09/09–01/13 | 160 | 200 | 8,4 | 8 | • • • • | Tonic și suplu, devine gurmand când tragi de el. |
| 1.6 TDI 105 4×2 | 01/11–05/15 | 105 | 176 | 12,1 | 4,6 (5) | • • | Consum mic, dar fără alte atuuri. Accelerează decent. |
| 2.0 TDI 110 4×2/4×4 | 09/09–05/17 | 110 | 177/174 | 11,6/12,2 | 5,4/6,1 | • • • | Prestații onorabile datorită cuplului disponibil la turații mici |
| 2.0 TDI 140/150 4×2/4×4 | 09/09–05/17 | 140/150 | 193/190 199/195 | 9,7/9,9 8,5/8,6 | 5,1/5,8 4,8/5,1 | • • • • | Plăcut la drum întins și fără poftă de motorină |
| 2.0 TDI 170 4×4 | 09/09–05/15 | 170 | 201 | 8,4 | 6,3 | • • • | Prestații excelente, dar nu crește plăcerea de a conduce. |








