Cum ar fi arătat a doua generație Volkswagen Phaeton? Iată!

A doua generație Volkswagen Phaeton D2 autoexpert.ro

Ești curios să vezi cum ar fi arătat a doua generație Volkswagen Phaeton? Nici nu trebuie să faci eforturi să-ți imaginezi. Compania germană a scos-o la lumină și o arată pentru prima dată!

A fost o mașină pentru cunoscători, individualiști și entuziaști. Totuși, a avut o mare problemă: a purtat emblema Volkswagen. Indiferent cât de impresionantă a fost, nu mulți potențiali clienți au fost dispoși să plătească o mulțime de bani pentru un VW de lux. Dacă ținem cont că pe sub ”haine” stătea ascunsă tehnica modelelor Bentley Flying Spur și Continental GT, judecăm mai corect oferta nemților.

A doua generație Volkswagen Phaeton D2 autoexpert.ro

Prima generație a apărut în 2000 și a rezistat remarcabil până în 2016. Firește cu ajutorul a patru facelifturi. Apoi, s-a stins definitiv din cauza reorientării VW către propulsia electrică. Când conducerea companiei a decis să nu mai producă o a doua generație, aceasta era deja pregătită.

Jozef Kabaň, șeful Volkswagen Design, privește astăzi spre a doua generație Volkswagen Phaeton (D2). „Mașina are încă un aspect foarte atractiv și proporții frumoase și impresionează prin calitatea și valoarea sa percepută ridicată.”

 

A doua generație Volkswagen Phaeton, pe MLB

D2 a fost ales dintr-un grup de patru concepte diferite. Are la bază platforma MLB și este prezentat în versiune finală. Deci poate fi condus ca orice mașină. La interior, se poate observa asemănarea cu actualul Touareg, cu care împarte inclusiv perechea de ecrane. Numele Phaeton, care are origini în mitologia greacă și în cele două modele clasice Horch și Skoda, ar fi rămas neschimbat și la generația a doua a sedanului de lux.

A doua generație Volkswagen Phaeton D2 autoexpert.ro

Cinstit vorbind, probabil că decizia de a renunța la model nu a avut drept cauză orientarea spre electrificare. Probabil că mai mult a contat producția de 84.253 unități, care nu a egalat ambițiile Volkswagen. Pentru că platforma MLB este pretabilă și la propulsiile electrificate. Oricum ar fi, e păcat că o astfel de mașină a rămas pierdută în istorie.

via Volkswagen

 

 

Adaugati comentariu