Așa se construiește noul Polestar 1. Producția a început în Suedia!

Polestar 1 (1)

La aproape un an de la dezvăluirea modelului Polestar 1, compania suedeză a demarat producția de serie. Primul model are la bază conceptul Volvo Coupe, prezentat în 2013.

Primele 34 de unități au ieșit deja de pe linia de asamblare la uzina din Goteborg, Suedia. Compania plănuia inițial să construiască Polestar 1 în China. Acest lucru nu se va întâmpla însă, prea curând. Fabrica din Chengdu a celor de la Geely se află încă în construcție și va fi finalizată anul viitor.

Polestar 1 (4)

Polestar 1, noul coupe hibrid cu 600 CP de la Volvo

Primele unități în versiune de serie sunt, de fapt, prototipuri de verificare (Verification Prototypes), care vor fi folosite pentru dezvoltare și pentru testele de impact.

“Acest lot de 34 de unități la va permite inginerilor noștri să perfecționeze anumite detalii ale mașinii, asigurându-se că Polestar 1 va fi perfect atunci când vom produce mașinile pentru clienți, începând cu mijlocul anului viitor”, explică CEO-ul companiei, Thomas Ingenlath.

Polestar 1 (2)

Polestar 1 își va dubla producția. Modelul a primit 6.000 de cereri

Este o ocazie bună pentru experți să vadă exact cum merge construcția folosind fibra de carbon, o premieră și pentru ei.

Un film de trei minute și jumătate făcut public de producătorul suedez arată diverse etape prin care mașina trece pe linia de asamblare.

Polestar 1, pusă în mișcare de un motor de 2.0 litri pe benzină și de două motoare electrice, se va comercializa în 18 țări, începând cu anul viitor. Află AICI cât costă mașina!

 

Adaugati comentariu