BMW M5 facelift: tren de rulare nou pentru BMW M5 Competition

BMW M5 BMW M5 Competition facelift 2020

După faceliftul la Seria 5, BMW a operat un facelift și pentru modelul de top BMW M5 disponibil în două versiuni: “de bază” cu 600 CP și Competition cu 625 CP. 

BMW a operat un facelift pentru BMW M5 care păstrează în continuare motorul V8 bi-turbo de 4,4 litri ce furnizează tot 600 CP în M5 și 625 CP în M5 Competition. Cuplul maxim de 750 Nm este disponibil deja de la 1.800 rpm și rămâne constant până la 5.600 rpm în M5 și până la 5.860 rpm în M5 Competition.

BMW M5 BMW M5 Competition facelift 2020

În schimb, M5 Competition primește trenul de rulare și amortizoarele de la BMW M8 Gran Coupe.

La fel ca la Seria 5, sistemul multimedia dispune de noul display de 12,3 inci și în stânga schimbătorului au apărut două butoane Setup și M Mode la fel ca la BMW M8 care permit un acces mai direct la reglajele trenului de rulare, meniurile instrunmentelor de bord și ale head-up display-ului.

BMW M5 BMW M5 Competition facelift 2020

Prin apăsarea butonului M Mode, șoferul poate comuta între setările Sport și Road pentru șosea. Setările Road sunt implicite și toate sistemele de asistență sunt cuplate. În Sport, sistemele de asistență emit doar avertizări asupra limitelor de viteză de exemplu.

Apăsând butonul Setup situat deasupra butonului M Mode șoferul are acces direct la configurarea individuală pentru motor și trenul de rulare.

Ca și înainte se păstrează cele două butoane M1 și M2 vopsite în roșu, amplasate în stânga și în dreapta pe volan care permit memorarea a două configurații individuale pentru tracțiune, DSC, motor, cutie, suspensie, direcție și configurația M View pe head-up display.

M5 Competition are în plus modul Track, destinat utilizării pe circuite care dezactivează toate funcțiile de confort și asistență. Modul Track se activează ținând apăsat butonul M Mode, caz în care și instrumentele de bord comută pe modul M View.

Citește testul cu BMW M5

Scaunele M Sport cu reglaje electrice îmbrăcate în piele Merino sunt standard în timp ce scaunele multicontur cu tetiere integrate, funcții extinse  și logo-ul M5 iluminat sunt opționale.

Frânele M Compound sunt standard în timp ce frânele ceramice sunt opționale. Acestea pot fi recunoscute prin etrierele aurii și sunt cu 23 kg mai ușoare decât cele standard.

Prețurile în Germania încep de la 120.900 euro pentru BMW M5 și 129.900 euro pentru BMW M5 Competition.

Adaugati comentariu