BMW M5: oficial, final și… albastru

Bavarezii au ridicat camuflajul de pe cea mai nouă realizare a diviziei M. Noul M5 urmează filozofia ultimelor modele M, bazată pe motoare supraalimentate și transmisii automate.

A cincea generatie M5 are ca principala atractie cea mai noua evolutie a unitatii supraalimentate V8 de 4.4 l. Cu o putere de 560 CP la 6.000 rpm, acest motor ofera cu 4 CP mai mult decat acelasi motor de 4.4 l folosit in cazul X5 M/X6 M folosind aceeasi arhitectura Twin Scroll Twin Turbo.

Cuplul motor generat este de 680 Nm de la 1.500 rpm (identic cu X5 M/X6 M), iar puterea este transmisa puntii spate prin intermediul unei transmisii automate cu 7 rapoarte Drivelogic. Prima suta de km este atinsa in doar 4.4 secunde, a doua in 13 secunde iar viteza de top este limitata la 250 km/h. Daca optezi in schimb pentru pachetul M Driver Package viteza de top atinge valoare de 305 km/h 

Diferentialul spate „Active M Differential” poate transmite cuplul diferentiat intre cele doua roti, ghidat si de indicatiile sistemului de stabilitate DSC. Soferul poate opta pentru doua tipuri de configuratii dinamice cu ajutorul butonului intitulat sugestiv M, ce modifica parametrii suspensiei, motorului, directiei, sistemelor de stabilitate etc. 

Exteriorul a primit si el portia lui de upgradeuri cu spoilere fata optimizate aerodinamic, praguri, insertii si jante pe 19″ cu desen specific. Acelasi tratament si in cazul interiorului cu volan, schimbator, pedalier, scaune sport si alte insertii menite sa atraga atentia asupra literei M. 

Adaugati comentariu