Consumul real la modelele Plug-In Hybrid

Consumul real la 15 modele plug-in hybrid

1.Toyota Prius Prime 3,44 l/100 km

Consumul real la 15 modele plug-in hybrid

Timp de mulți ani, Toyota nu a fost adepta propulsiei de tip Plug-In Hybrid poate și pentru că propulsia hibridă era atât de bună și de eficientă.
De altfel, propulsia de tip Plug-In Hybrid este disponibilă doar de la penultima generație Prius iar fosta generație nu a avut prea mare succes deoarece bateria mai mare a versiunii Plug-In aducea un surplus de preț de 7.000 euro și un portbagaj mult mai mic.

Citește testul cu Toyota Prius Prime

Și la noua generație, bateria amplasată sub podeaua portbagajului răpește foarte mult spațiu din portbagaj care este mai mic decât la rivalii săi. În schimba capacitatea ei este dublă față de a vechii generații având 8,8 kWh.

Iar eficiența propulsiei Toyota este din nou la înălțime, consumul real fiind extrem de redus. Este adevărat că și puterea este ceva mai mică decât a modelelor din test. Un motor aspirat de 98 CP și un motor electric de 72 CP furnizează împreună 122 CP.

Consum în oraș 2,81 l/100 km
Consum pe drum național 3,90 l/100 km
Consum pe autostradă 5,01 l/100 km
Consum mediu real 3,44 l /100 km

Consum oficial 1,1 litri/100 km
Diferență față de consumul real 2,34 l/100 km

Autonomie electrică oficială 56 km
Autonomie electrică reală oraș 59 km
Autonomie electrică reală drum național 37 km

Cele mai economice modele hibride 

Adaugati comentariu