Duster a devenit un produs global, cu un succes la care nici Dacia, nici Renault nu s-au așteptat. SUV-ul românesc se comercializează pe anumite piețe cu logo-ul Renault. Dar nu numai denumirea este diferită. Care sunt, așadar, diferențele dintre mașina pe care o primim noi și mașina pe care, de exemplu, o primes rușii?
Dacia Duster și Renault Duster sunt surori gemene, dar nu seamănă perfect. Astfel, în partea frontală, se remarcă grila diferită. La noua generație Duster, aceasta prezintă elemente geometrice cromate, în timp ce versiunea vândută sub brand-ul Renault a ales o soluție cu fante orizontale. Grila este flancată însă, de blocurile optice identice. Tot identice sunt și scuturile din plastic ale celor două.
Din profil, cele două par identice, iar partea posterioară diferă doar prin faptul că Duster cu logo Renault are o bandă cu aspect cromat pe ușa portbagajului, în genul celei folosite la un alt SUV mic al constructorului francez, Captur. La Dacia, banda decorativă este din plastic din plastic.
Dacia Duster din viitor. SUV-ul românesc va arăta ca un OZN!
Și cabina SUV-ului Dacia este diferit de cel al SUV-ului Renault. Dacia are guri de ventilație rotunde, în timp ce acestea sunt octogonale la Renault. Volanul modelului Dacia este unul cu patru spițe, diferit față de ceea ce regăsim în cabina versiunii de la Renault, în timp ce ecranele tactile și butoanele sunt la fel.
Test drive Dacia Duster TCe 150 – Dacia cu apucături de Mercedes
Duster ajunge cu logo-ul Renault și în Africa de Sud, dar și în India. Mașina comercializată în India este și produsă acolo și este total diferită de ceea ce primesc europenii, mai ales la capitolul “siguranță”. În 2017, acel model a primit zero stele la testele de siguranță Global NCAP. Modelul vândut în Europa a primit trei stele.
Apar diferențe și în ceea ce privește motorizările. Duster diesel primește motorul Blue dCi 95 sau Blue dCi 115 (acesta din urmă poate fi comandat și cu tracțiune integrală), în timp ce Duster pe benzină poate fi comandat într-una dintre versiunile TCe 130 GPF și TCe 150 GPF,cu tracțiune față sau tracțiune integrală. SUV-ul cu logo Renault este disponibil și cu motor de 2.0 litri aspirat, cu 145 de cai putere.
Când două legende nordice își unesc forțele, rezultatul nu poate fi decât exploziv. Nokian Tyres, brandul finlandez recunoscut la nivel…
Autovehicule DAC S.A, companie care a preluat marca DAC de la Roman SA, anunță că „se concentrează exclusiv pe dezvoltarea,…
Eldrive a inaugurat la Pitești prima stație de încărcare pentru mașini electrice din Europa de Est care poate alimenta bateriile…
Dovadă a modului haotic în care se dezvoltă transportul nepoluant în Europa, joint-venture-ul Symbio, având ca scop dezvoltarea de pile…
În anul 2025, ZF aniversează șase decenii de excelență care au revoluționat confortul și experiența mobilității în domeniul transmisiilor automate,…
Ambreiajul este una dintre componentele cele mai solicitate ale unei mașini, deși mulți șoferi uită de el până când apar…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment