Downsizing? Ce downsizing? Mazda CX-5 primește un motor nou pe benzină

Mazda CX-5

Mazda ignoră tendințele de downsizing din industria auto și vine acum cu un motor mai mare sub capota lui CX-5. Astfel gama Mazda CX-5 va include noul propulsor SKYACTIV-G 2.5T. Deocamdată este disponibil doar în Japonia, dar are șanse mari să ajungă în toată lumea.

Motorul de 2.5 litri cu patru cilindri în linie este în conformitate cu noul standard WLTP. Unitatea dezvoltă 230 de cai putere și un cuplu de 420 Nm.

Mazda CX-5
230 CP și 420 Nm dezvoltă noul motor SKYACTIV 2.5-T

Mașina primește și sistemul G-Vectoring Control Plus (GVC Plus), o tehnologie care aduce o manevrabilitate mai bună pe suprafețe alunecoase, aplicând o ușoară frânare pe exteriorul roților, asigurând astfel tranziții uniforme. GVC Plus va fi instalat în curând pe toate modelele Mazda, indiferent de echipare.

Pentru modelele puse în mișcare de motorul diesel SKYACTIV-D 2.2, va fi disponibilă de acum și o transmisie manuală cu șase trepte, atât pentru modelele cu tracțiune față FWD, cât și pentru cele cu tracțiune integrală AWD.

Mazda CX-5
Noul motor este disponibil, pentru moment, doar în Japonia.

Inginerii de la Mazda vor integra, în sistemul Advanced Smart City Braking Support și funcția de detectare a pietonilor pe timp de noapte. Tot standard, pentru linia de echipare Exclusive Mode, va fi instalat și un sistem de camera cu vizualizare la 360 de grade.

Butoanele pentru controlul climatizării și alte comutatoare din consola centrală vor primi o dispunere nouă pentru o ergonomie mai bună.

Mazda CX-5
Mazda aduce și o serie de îmbunătățiri la bord.

Ediția specială Exclusive Mode, disponibilă cu motorul SKYACTIV-G 2.5T sau cu SKYACTIV-D 2.2, primește scaune îmbrăcate în piele Nappa, inserții din lemn natural, jante din aluminiu de 19 inci și iluminare a cabinei cu LED-uri de culoare alba.

Adaugati comentariu