Ferrari SF90 Stradale Spider surprins în teste

Ferrari SF90 Stradale Spider

Nici nu s-a livrat la clienți noul Ferrari SF90 Stradale și versiunea Ferrari SF90 Stradale Spider a fost surprinsă deja în teste. Deocamdată este puternic camuflată dar ne putem da seama totuși de anumite indicii. 

Foto: Quattroruote

Deși a fost puternic afectată de epidemia de coronavirus, uzina fiind închisă o lună și jumătate, Ferrari testează deja versiunea spider a lui Ferrari SF90 Stradale.

Mașina fost surpinsă în teste în jurul sediului din Maranello și în ciuda camuflajului destul de accentuat se pot observa câteva detalii cruciale.

Din cauza întârzierii cauzate de epidemia de coronavirus, nu este clar dacă Ferrari SF90 Stradale Spider va fi una din cele două noutăți Ferrari de anul acesta sau sa va lansa în 2021.
Ferrari a promis că va prezenta în fiecare an două modele noi.

Citește totul despre Ferrari SF90 Stradale

Felul în care se va deschide acoperișul este top secret. Însă față de alte modele Ferrari, Ferrari SF90 Stradale a surprins încă de la început prin designul acoperișului cu o delimitare clară între habitaclu și zona din spate atât din punct de vedere grafic și cromatic.

La coupe, acoperișul și montanții față sunt de culoare neagră, iar montantul central și traversa superioară au culoarea caroseriei.

De asemenea, la coupe, sub traversa centrală de la acoperiș există un element aerodinamic superior care la spider este complet acoperit. Antena nu este amplasată pe acoperiș ca la coupe ci mai în spate, ceea ce ne duce cu gândul că acoperișul va putea fi scos.
Se pare că și barele de protecție vor fi modificate deoarece la spider par mai proeminente sub camuflaj.

Ferrari SF90 Stradale Spider

Urmând logica altor modele decapotabile de la Ferrari, versiunea spider ar putea avea un acoperiș metalic care se pliază în spatele habitaclului. Această soluție nu este încă confirmată deoarece spațiul este limitat.

Însă știm sigur că grupul motopropulsor nu se va schimba. Motorul V8 bi-turbo de 4,0 litri de la Ferrari 488 GTB cu 780 CP combinat cu un motor electric de 150 kW antrenează puntea spate prin intermediul unei cutii automate cu dublu ambreiaj și 8 trepte iar alte două motoare electrice de 85 kW fiecare antrenează fiecare din roțile față.
Puterea totală este de fix 1.000 CP.

Ca și SF90 Stradale, SF90 Stradale Spider este prima decapotabilă Plug-In Hybrid de la Ferrari, bateria de 7,9 kWh permițând o autonomie electrică de până la 25 km.

Ferrari SF90 Stradale Spider

 

Adaugati comentariu