Un Lamborghini Aventador S galben lovește altul… identic!

Lamborghini Aventador S autoexpert.ro

Care sunt șansele să vezi două Lamborghini Aventador S identice pe stradă, în acelși timp? Mici, desigur. Ei bine, care sunt șansele ca ambele să se lovească? Infime. Și totuși, realitatea bate filmul!

O banală plimbare amicală între doi șoferi de Aventador prin Singapore s-a sfârșit prost, după ce primul exemplar s-a oprit la semafor, iar al doilea s-a înfipt în ”posteriorul” său.

➡ Toyota Rav4 cu kit de Lamborghini Urus! 💡

Uimitor este că prietenii și-au personalizat mașinile în moduri extrem de asemănătoare, de la vopseaua galbenă, până la jantele negre (ce-i drept, de modele diferite). Exemplarul din față mai avea câteva elemente opționale din fibră de carbon, cu care cel din spate nu se putea lăuda. Probabil de aici setea cu care l-a lovit pe primul, combinată cu lipsa sistemului de frânare automată la detectarea unui accident iminent. Na, Aventador e un taur, nu o dădacă…

➡ Iată cea mai scumpă mașină din România! 💡

Lăsând gluma la o parte, pare-se că cei doi șoferi nu au chemat autospeciala de tractare, ci au preferat în primă instanță să înlăture plăcuțele de înmatriculare de pe mașini, conform informațiilor de pe pagina de facebook SG Road Vigilante. Asta s-ar putea explica prin dorința de a nu fi identificați de camerele de trafic. …de parcă ar fi condus două Dacii Logan albe!

Lamborghini Aventador S autoexpert.ro

Ulterior au apărut și echipajele de poliție, sub supravegherea cărora supercarurile au fost urcate pe rampa mașinii de intervenție și duse la service.

Lamborghini Aventador S – detalii tehnice

Pentru că, probabil, vă întrebați, taurul italian este împins de un motor de 6.5 litri natural aspirat, ce transmite 740 CP și 690 Nm către ambele punți, prin intermediul unei cutii de viteze cu 7 trepte. Fiecare cal putere ”duce-n spate” 2,13 kg, de aceea accelerația 0-100 km/h durează 2,9 s, 0-200 km/h – 8,8 s, 0-300 km/h – 24,2 s, iar viteza maximă atinge 350 km/h. Prețul de bază? Numai 375.885 euro, dar… cine își cumpără un astfel de supercar nu optează niciodată pentru versiunea standard. Deci vorbim de o pagubă de zeci de mii de euro.

via carbuzz

 

Adaugati comentariu