Lancia: identitate nouă pentru marca italiană

Lancia se pregătește de revenire pe scena internațională, după o lungă perioadă de izolare pe piața din Italia. Lancia a primit o nouă identitate vizuală, o siglă reinterpretată și un nou limbaj de design.

Lancia își anunță revenirea la nivel internațional prin dezvăluirea unei noi identități de marcă. Noul logo marchează startul erei electrice pentru marca din Italia. Din 2024, Lancia va reveni cu trei modele noi electrificate. Unul dintre aceste modele va fi a cincea generație a modelului Ypsilon, ultima cu motorizare clasică, dar în varianta electrificată.

Lancia Pu+Ra Zero – identitate nouă de design

Ar putea urma un model SUV compact electric, programat pentru lansare în 2026. Din 2028, denumirea Delta va reveni în gama Lancia pe un hatchback electric, dar acest lucru nu a fost confirmat oficial.

Noul limbaj de design denumit Pu+Ra Design, o denumire formată din termenii Pure și Radical. Un concept stilizat numit Pu+Ra Zero a fost prezentat cu această ocazie. Sculptura prezintă o serie de elemente de design ce se vor regăsi pe viitoarele modele Lancia de serie. Cel mai evident element este noua siglă, a opta din istoria mărcii italiene. Noul logo este inspirat de cel folosit de Lancia în 1957.

Via Lancia

Comentăm?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top