Noua Honda HR-V a fost prezentată în America

Honda HR-V (2)

Noua Honda HR-V a fost prezentată peste mări și țări, în America. Niponii adaugă în gamă două linii de echipare, Sport și Touring și oferă SUV-ul cu un design nou și cu tehnologii inovatoare.

Grila radiatorului, cu un look nou, redefinește partea frontală a SUV-ului japonez, care pare acum mai robust și mai agresiv. În partea din spate, semnalizatoarele sunt conectate printr-o bandă cromată subțire. Trei culori noi sosesc acum în gamă: Orange Burst Metallic, Midnight Amethyst Metallic și Platinum White Pearl. La interior, constructorul oferă materiale noi și promite o structură mai practică decât până acum.

Test drive Nissan Qashqai, Honda HR-V și Toyota C-HR

În premieră, HR-V primește sistemele de siguranță și asistență Honda Sensing, care integrează funcțiile Collision Mitigation Braking System, Road Departure Mitigation (RDM), cruise control adaptive și Lane Keep Assist.

Honda HR-V (3)

HR-V 2019 primește o bară nouă, faruri cu design nou, o grilă redesenată și stopuri diferite, iar versiunile Sport și Touring vor fi ușor de recunoscut. Sport va veni cu jante de 19 inci, în timp ce Touring va beneficia de tracțiune integrală și de faruri LED mult-element, finisaje cromate de culoare închisă și stopuri LED.

HonDA sau HonNU? Honda HR-V, un Jazz care a luat vitamine

La interior, se va regăsi sistemul Display Audio cu o interfață simplificată. Sistemul de navigație, disponibil la versiunile Touring, are acum o grafică mai bună și redare 3D. Instrumentarul de bord include un vitezometru analog și un tahometru digital. Modelele Sport vor avea plafon negru, finisaje negre lucioase și pedale sport, în timp ce scaunele din piele cu dublă cusătură se vor regăsi la modelele Touring.

Honda HR-V (4)

Noua Honda HR-V este pusă în mișcare de un motor de 1.8 litri DOHC i-VTEC cu 4 cilindri și 141 de cai putere, cu tracțiune față sau integrală. Toate modelele disponibile în SUA vor beneficia de o versiune rafinată a transmisiei CVT, acolo unde producătorul a renunțat la transmisia manuală cu șase trepte.

Versiunile dedicate Europei ar putea suferi modificări de design, de echipare și de motorizare.

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top