Noul Renault Megane RS Trophy-R – Informații și fotografii oficiale

Renault Megane RS Trophy-R (17)

Noul Renault Megane RS Trophy-R este cea mai performantă mașină de serie construită vreodată de Renault și este cel mai rapid model cu roți mortice față pe cirucitul de la Nurburgring. Compacta ultra-performantă este și ultra-exclusivistă. Doar 500 astfel de unități vor fi produse.

Dezvoltat în colaborare cu Renault Sport, noul Renault Megane RS Trophy-R accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde, ajunge de la 80 la 120 km/h în 2,9 secunde în treapta a treia și atinge o viteză maximă de 262 km/h. De 24,5 secunde are nevoie mașina pentru a parcurge un kilometru.

Renault Megane RS Trophy-R (19)

Motorul său de 1,8 litri, care dezvoltă 300 de cai putere și 400 Nm, i-a adus un timp de record în luna aprilie a acestui an, în “Iadul Verde” de la Nurburgring, pe circuitul de 20,6 kilometri: 7 minute și 40.1 secunde, depășind astfel modelul care obținuse 7 minute și 43.8 secunde în 2017, Honda Civic Type-R.

Renaut trece în contul lui Megane RS Trophy-R un consum de 8 l/100 km, în ciclul NEDC.

Renault Megane RS Trophy-R (11)

Propulsorul este cuplat la o transmisie manuală cu șase rapoarte, o soluție aleasă de producătorul francez pentru a menține sub control greutatea hot hatch-ului. Mai grea, transmisia EDC ar fi redus din agilitatea lui Trophy-R.

Capota redesenată, prizele de aer modificate, un difuzor spate din fibră de carbon optimizează fluxul de aer. Coloana sonoră este asigurată de evacuarea Akrapovic.

Renault Megane RS Trophy-R (21)

Un volan sport și un sistem multimedia cu ecran de 7 inci completează atmosfera ultra-sportivă a cabinei. Renault menționează că Megane RS Trophy-R nu a primit un ecran mai mare, de 8,7 inci, pentru că display-ul ar fi cântărit 250 de grame în plus. Tot pentru a nu compromite dinamica modelului, Renault a decis să elimine complet bancheta spoate. Scaunele față Sabelt pot fi comandate și cu centuri de competiție cu prindere în șase puncte.

Renault Megane RS Trophy-R (16)

Noua generație a primit o suspensie reconfigurată și amortizoare adaptive Ohlins, dar și un diferențial blocabil Torsen. Mașina aleargă pe jante de 19 inci, îmbrăcate în anvelope Bridgestone Potenza S007.

Renault va produce doar 500 de astfel de mașini, care vor fi disponibile începând cu sfârșitul acestui an.

Adaugati comentariu