Noul Volkswagen Golf – Imagini și informații oficiale

Noul Volkswagen Golf (19)

Noul Volkswagen Golf este aici. Cel mai așteptat model al anului, vândut, până la această oră, în 35 de milioane de unități, a fost dezvăluit în cadrul unui eveniment special la Wolfsburg, Germania, în fața a 600 de oaspeți. 

Pregătit să înceapă un nou capitol în istoria modelului, noul Golf a urcat pe o scenă uriașă, cu o lățime de 20 de metri și o înălțime de 8 metri, în fața unui ecran de 5 metri înălțime, format din 790 de module LED.

Noul Volkswagen Golf (9)

Bestseller-ul german, cel mai de succes model european din istorie, a primit un look modern și tehnologie de ultimă oră, dar și își păstrează în mare gama de motorizare cu care fanii sunt familiarizați de la generația anterioară.

 MAI MULTE FOTOGRAFII vezi pe MissAuto.ro >>>

Noul Volkswagen Golf Mk8 demarează ofensiva hibridă în gama compactă. Nu mai puțin de cinci versiuni hibride vor fi disponibile în gamă: trei mild hybrid și două Plug-In Hybrid.

Noul Volkswagen Golf (27)

Versiunile Plug-In Hybrid vor dezvolta 204 CP (PHEV) și 245 CP (GTE). Acestea vor primi o baterie litiu-ion mai mare, de 13 kWh, care permite parcurgerea cu emisii zero a aproximativ 60 de kilometri.
Cele trei versiuni mild hybrid se numesc eTSI, au rețea electrică de 48V, starter de 48V li vor dezvolta 110, 130 și 150 CP.

Versiunile convenționale pe benzină vor dispune de motorul 1.0 TSI în trei cilindri cu 90 și 110 CP și de motorul 1.5 TSI în patru cilindri cu 130 și 150 CP cu tehnologie de decuplare a doi cilindri la sarcini parțiale.

În domeniul diesel, 1.6 diesel a dispărut din program, VW oferind la noul Golf doar un motor turbodiesel de 2 litri cu 115 CP și 150 CP echipat cu noul sistem catalitic cu două injectoare pentru uree.

Noul Volkswagen Golf (11)

Anul viitor va ajunge pe piață și Golf GTI cu 250 de cai putere. Acesta ar putea fi urmat de Golf GTI Cup cu 290 de cai putere și ulterior, de Golf R, cu 330 de cai putere. Nu va mai fi disponibil e-Golf, pentru că misiunea rulării cu emisii zero este acum responsabilitatea gamei ID.3.

Noul Volkswagen Golf măsoară 4.284 mm în lungime, 1.789 mm în lățime și 1.456 m în înălțime, având un ampatament de 2.636 mm. Așa cum au arătat fotografiile spion încă din luna ianuarie, când Golf Mk8 a ieșit pentru prima oară în teste pe drumurile publice, și până acum, noul design nu reprezintă o revoluție.

Noul Volkswagen Golf (24)

Așa cum anunțau cei care au coordonat proiectul Golf – modelul este ușor de identificat. „Această mașină este complet nouă. Dar, bineînțeles, un Golf rămâne un Golf pentru totdeauna, pentru că acest concept care stă la baza lui este atemporal”, susține Ralf Brandstätter, directorul operațional de la Volkswagen.

Faruri LED IQ-Light (în echiparea de top) cu semnătură luminoasă nouă, o capotă redesenată, un profil cu linia acoperișului descendentă și o parte posterioară cu stopuri noi, cu dispunere orizontală, definesc imaginea celei de-a opta generații. Modelul are un coeficient aerodinamic de 0.275.

Noul Volkswagen Golf (15)

Și în cabină apar o serie de noutăți. Un instrumentar digital de 10,25 inci și un ecran tactil de 8,25 inci oferite standard și un head-up display opțional cu laser și proiecție pe parbriz creează la bord o atmosferă high-tech. Atunci când se comandă și navigația Discover Pro cu ecranul tactil mai mare, de 10,25 inci, se formează sistemul Innovision Cockpit. Noul Volkswagen Golf va primi și control vocal, sistemul fiind activat la rostirea salutului „Hey Volkswagen!”.

Noul Golf este primul care este standard conectat cu mediul înconjurător, prin intermediul tehnologiei Car2X. Acesta primește alerte de la infrastructură, în zonele în care sistemul este activ, și informații de la alte vehicule aflate pe o rază de 800 de metri, cărora le comunică date la rândul său. Acestea sunt redate pe display.

Noul Volkswagen Golf (6)

Volkswagen susține că noul Golf ridică ștacheta în clasa compactă în ceea ce privește rularea asistată. Funcția Travel Assist permite deplasarea autonomă pe autostradă cu până la 210 km/h, fără ca șoferul să fie nevoit să acționeze direcția, pedala de accelerație sau de frână.

Și liniile de echipare sunt noi. În locul familiarelor Trendline, Comfortline și Highline, fanii Golf vor primi Life, Style și R-Line.

Noul Volkswagen Golf va ajunge în showroom-uri în decembrie iar în România la începutul lui 2020.

 

Adaugati comentariu