Noul Volkswagen Golf Mk8 – Informații de ultimă oră

Volkswagen Golf

Noul Volkswagen Golf va fi cel mai inteligent din clasa sa și va avea cel mai redus nivel de emisii de dioxid de carbon, promit șefii de la Volkswagen în plin scandal Dieselgate. Golf Mk8 va fi dezvăluit luna aceasta.

Volkswagen Golf 2019 va primi sistem micro-hibrid de 48 de volti și tehnologie nemaiîntâlnită până acum în segment, scrie Autocar, după o discuție cu Frank Welsch, șeful diviziei tehnice de la Volkswagen, care dezvăluie și că faza de dezvoltare a luat sfârșit.

A fost o perioadă agitată pentru inginerii de la Volkswagen, pentru că schimbările de management au produs modificări și în gama de motorizare. Plecarea lui Matthias Müller din funcția de CEO și numirea lui Herbert Diess în această funcție au generat schimbări radicale.

Welsch dezvăluie că motoarele de 1.0 litru (cu 130 de cai putere) și 1.5 litri (cu 150 de cai putere) pe benzină vor fi disponibile doar în combinație cu sistemul cu 48 de volți și cu transmisia cu dublu ambreiaj. Nu se știe încă ce propulsor va primi transmisia manuală.

Sistemul de 48 de volți nu va fi disponibil și la versiunile diesel. Motorul 2.0 TDI, nume de cod EA288 Evo, a fost reconfigurat pentru a reduce emisiile, iar Volkswagen trece în contul lui un cuplu cu 9% mai mare și emisii reduse cu 10 g/km de dioxid de carbon.

Welsch raportează că două sau trei motoare au trecut deja de etapa de omologare.

În gama de motorizare va sosi și Golf GTE plug-in hybrid, cu un plus de putere. Nu va fi însă, disponibil un Golf electric, pentru că sarcina electromobilității a fost transferată gamei ID.

Așteptăm un Golf GTI în 2020, iar în 2021, versiunea extremă, Golf R, cu aproximativ 400 de cai putere, va veni să rivalizeze cu modelele compacte premium, Mercedes-AMG A45, BMW M135i și Audi RS 3.

La baza lui Mk8 va sta platforma MQB a grupului Volkswagen.

Nu vor fi schimbări majore la capitolul “design”, iar Welsch dezvăluie că plafonul va avea o linie ușor descedendentă, așa cum au arătat și fotografiile spion, pentru a sublinia natura dinamică a modelului. Golf este și printre primele modele care primesc noul logo bidimensional. În țări din afara Europei, emblema va fi iluminată. Legislația europeană nu permite încă acest lucru.

Nu va exista un Golf cu trei portiere, dar va exista o versiune break, cu un ampatament cu 50 mm mai lung decât al versiunii hatchback-ului.

O planșă de bord minimalistă, control vocal, lumina ambientală sunt elemente care definesc interiorul. Viitoarea generație va primi o serie de funcții de rulare autonomă, dar dotări preluate din clasele superioare.

Noul Volkswagen Golf Mk8 va fi dezvăluit pe 24 octombrie și va ajunge în showroom în prima parte a anului viitor.

Adaugati comentariu