Oferta Suzuki

Oferte Rabla 2021 – Honda e

test comparativ Honda e vs Mini Cooper SE

Are deja o reputație de vitrină tehnologică pe roți. Primul model electric din istoria mărcii japoneze începe să își facă loc pe piața modelelor de oraș, iar prin programul Rabla 2021 – Honda e poate fi cumpărată cu un preț interesant. Foto: Bogdan Paraschiv

Rabla 2021 – Honda e

Honda e este una dintre cele mai atrăgătoare mașini de oraș cu propulsie electrică disponibile în acest moment. Cu un design retro, dar interpretat într-un stil modern, Honda e este primul model electric produs de compania niponă.

Cu o parte frontală rectangulară dominată de blocuri optice rotunde full-LED ce înglobează inclusiv semnalizările, Honda e seamănă cu un roboțel motorizat. Inspirația generală pentru designul modelului electric este dată de un model clasic din istoria Honda, Civic din 1972. Însă restul e modern. De la clanțele escamotabile care ies din portieră la apăsarea butonului de pe telecomandă sau la apropierea de mașină, la stopurile LED și mai ales la interiorul care este o vitrină a tehnologiilor de ultimă oră.

Rabla 2021 - Honda e autoexpert.ro

Tehnologie avansată

Așezat la volan, ai putea crede că ai intrat într-un concept car. Dar nu, e un model de serie echipat cu numai puțin de șase ecrane digitale la interior. Sunt trei ecrane ce formează planșa de bord, toate cu o grafică impecabilă, și trei ecrane pentru oglinzile digitale.

Apasă aici pentru a accesa pagina modelului! 💡

Honda e este al doilea model de serie ce folosește camere video pentru a înlocui oglinzile retrovizoare clasice. Sistemul a fost folosit pentru prima dată de modelul Audi e-tron și a stârnit destule controverse prin amplasarea prea jos a ecranelor din interior. Japonezii de la Honda au reușit să evite acest lucru, cele două display-uri fiind la nivelul ochilor, la marginile planșei de bord.

➡ În 2025, bateriile SSD vor costa cât cele Li-ion 💡

Mai mult, camerele au fost reglate pentru a da acea deformare specifică oglinzilor clasice. În plus, noaptea adaugă un plus de luminozitate și necesită doar o minimă acomodare. Chiar și oglinda centrală este digitală, reușind să aducă mai multe informații față de una clasică, și nu dă senzația de dezorientare pe care am întâlnit-o la alte mărci. Iar dacă partea digitală ne deranjează din orice motiv, oglinda centrală se transformă într-una clasică, prin doar o apăsare de buton.

Rabla 2021 - Honda e

Mică și agilă

În ceea ce privește motorizarea, Honda e a mizat pe un motor electric de 154 CP, montat pe puntea spate. Acest lucru îi permite o rază de bracaj incredibilă, roțile față părând rupte când volanul este rotit la maxim. Energia electrică este stocată într-o baterie de 35,5 kWh, amplasată în podea. Autonomia oficială este de peste 200 km, măsurată conform standardului WLTP.

➡ Bonus Rabla – 7500 lei 💡 

 ➡ Bonus Rabla Plus – 45.000 lei 💡 

 ➡ Preț final – de la 29.265 euro 💡 

 

Motorul electric oferă un cuplu de 315 Nm, iar accelerația de la 0 la 100 km/h durează 8,3 secunde. Viteza maximă este de 145 km/h.

Modelul e disponibil prin programul Rabla (7500 de lei) și Rabla Plus (45.000 de lei), cu prețul de listă de 39.980 de euro (TVA inclusă). După aplicarea celor două bonusuri, prețul Hondei e în echipare Advance este de 29.265 de euro.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai Group, estimează că popularitatea SUV-urilor va ajunge

Scroll to Top