Porsche 911 vechi, dar nou: Ruf SCR & Rodeo

Porsche 911 vechi, dar nou: Ruf SCR & Rodeo

Există puține metode cu adevărat bune de a transforma un Porsche 911 „bătrân” în unul nou. Însă Ruf oferă echilibrul perfect cu SCR și Rodeo Concept. Ruf Automobile GmbH folosește o tehnică specială – creează automobile originale din șasiuri nemarcate (body in white).

Ruf se înscrie într-o categorie foarte aparte a pieței aftermarket. Alături de Singer Vehicle Design sau Gunther Werks, Ruf este implicat în zona „restomod”. Și, mai precis, în zona de Porsche 911 restomod. Însă Ruf este, în același timp, un producător auto recunoscut. Motivul este simplu – compania creează modele originale cu piesele proprii, nu dezasamblează și modifică automobile Porsche existente.

Porsche 911 vechi, dar nou: Ruf SCR & Rodeo

Asta înseamnă că orice Porsche 911 creat de Ruf este de fapt un unicat. Un exemplu recent îl reprezintă conceptul Rodeo. Este o reinterpretare „clasic-modernă” a legendarelor modele de raliu Porsche 911 Safari. Designul este cât se poate de robust, cu elemente de protecție și numeroase accesorii dedicate aventurilor în pustietate. Evident, Ruf ar fi prezentat conceptul Rodeo publicului de la Geneva

Un 911 clasic care nu este nici vechi, nici Porsche

Cât despre Ruf SCR, acesta este un 911 cu totul și cu totul special. Pare asemănător unui exemplar din generația 964, însă realitatea este un pic diferită. Ruf a prezentat primul SCR 911 la Salonul Auto de la Geneva. Companiei germane i-au trebuit încă doi ani pentru a ajunge și la primul exemplar de serie. Seria Ruf SCR este, de fapt, o creație complet nouă. Are șasiu monococă din carbon, precum și o caroserie realizată integral din fibră de carbon. Are chiar și roll-cage integrat.

Porsche 911 vechi, dar nou: Ruf SCR & Rodeo

Sub micul spoiler „ducktail” din spate se ascunde un motor boxer cu șase cilindri orizontal-opuși. Are patru litri și aspirație naturală, dar și 503 CP cu 470 Nm. Cutia de viteze manuală are șase trepte, iar masa totală nu depășește 1250 kg. Suficient pentru sprinturi fulminante și o viteză maximă de 320 km/h. Performanțele, într-un astfel de model, sunt totuși pe locul doi. În prim plan, atmosfera cu adevărat clasică…

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top