Prețuri Porsche Cayenne: Cât costă noul SUV în România

Noul Porsche Cayenne este disponibil oficial în România. Prețurile celei de-a treia generații a SUV-ului Porsche pornesc de la 77.766 euro cu TVA.

Dacă prețul de bază este valabil pentru modelul Cayenne cu motor turbo V6 de 340 CP, pentru cea mai performantă variantă, modelul de vârf Porsche Cayenne Turbo, cu motor turbo V8 de 549 CP, nota de plată urcă la 141.964 euro cu TVA (119.298 euro fără TVA).

Abilitățile dinamice ale noului Cayenne au fost îmbunătățite prin tracțiunea integrală adaptivă, inclusă în echiparea standard, sistemul Porsche 4D Chassis Control, suspensia pneumatică cu trei camere și sistemul electronic de stabilizare Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Pentru prima dată pe Cayenne este disponibil și un sistem de direcție care acționează și asupra roților din spate.

Porsche Cayenne coupe – arma anti BMW X6

Cu o lungime exterioară extinsă cu 63 mm, fără vreo schimbare la ampatament (2.895 mm), și o înălțime a plafonului redusă cu 9 milimetri față de predecesorul său, silueta noului Cayenne, lungă de 4.918 mm și lată de 1.983 mm (fără oglinzi), a fost îmbunătățită vizibil. Volumul portbagajului este acum de 770 litri – o creștere de 100 litri. În ciuda echipării sale standard extinse, noul Cayenne cântărește cu până la 65 de kilograme mai puțin decât predecesorul său.

Prin Porsche Surface Coated Brake (PSCB), Porsche își asumă, încă o dată, rolul de pionier în dezvoltarea frânelor de înaltă performanță. Această premieră mondială este disponibilă opțional pentru toate modelele Cayenne și constă dintr-un disc de fontă, cu un înveliș de carbură de tungsten. Acest finisaj crește valorile de frecare, în timp ce uzura și praful de frână sunt reduse. Frânele PSCB sunt disponibile numai în combinație cu jantele de 20 și 21 țoli.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Suzuki Swift model 2024 AutoExpert.ro

Test Suzuki Swift hybrid 2024

Deja nu mai este niciun secret că mașinile mici din segmentul B nu mai sunt pe placul constructorilor. Cu modele consacrate precum

Scroll to Top