Racing MIMI, primul Mini electric de curse, îl ajută pe Moș Crăciun în 2022. E la Brașov, unde se plimbă cu bradul împodobit pe plafon, după un sezon în Campionatul Național de Viteză în Coastă. La volan e… însuși Moșul! Foto: Flavius Croitoru
Încă o dată, este agitație noaptea târziu la Engage Engineering. Racing MIMI încheie sezonul cu un proiect special de Crăciun. Până acum a primit îmbunătățiri de performanță la garajul din Brașov. Azi, însă, Racing MIMI primește o transformare de sărbători cu 1060 de lumini LED şi un pom de Crăciun.
➡ Vezi aici întreaga poveste a lui Racing MIMI în 2022! 💡
Maşina de curse a înlocuit sania şi renii Moşului pentru o şedinţă foto realizată de Flavius Croitoriu pe străzile pitoreşti din centrul Braşovui şi pe celebrul drum spre Poiana Braşov care găzduieşte două etape în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă. Moş Cărciun a fost urmărit personal proiectul şi s-a declarat foarte impresionat de dinamica Racing MIMI. A fost ultimul proiect înainte ca MIMI, primul MINI electric de curse din istorie, să se retragă, de sărbători, în garajul Engage Engineering.
Racing MIMI în 2022
Proiectul Racing MIMI, primul MINI Electric de curse din istorie, este deja în al treilea an. 2022 a început cu o transformare, primind un pachet extins de îmbunătățiri la Engage Engineering, astfel că MIMI a devenit Racing MIMI EVO. Apoi a urmat o agendă plină, 15 curse în 3 campionate și 9 evenimente importante în afara competițiilor. La Engage Engineering au fost multe nopți albe urmate de mii de kilometri parcurși cu MIMI pe platformă spre diverse destinații și multe weekenduri de competiții.
Ce a primit Racing MIMI de la Moș Crăciun în 2022?
Moș Crăciun i-a făcut cadouri lui MIMI ăe tot parcursul anului. Deghizat în specialiștii de la Engage Engineering, bărbosul a lucrat la transformarea MIMI pe multe planuri. Masa a fost redusă cu peste 150 kg, coborând la 1270 kg. Aici se remarcă ușile din fibră de sticlă și plexi, fără ramă, păstrând spiritul modelului. Interiorul a fost transformat pentru a corespunde unei mașini de curse, cu reducerea afișajelor și butoanelor. A fost adăugat un sistem de răcire suplimentar.
Citește pe autoexpert ➡ MIMI devine obiect de artă 💡
Poate cel mai important este diferențialul față cu alunecare limitată și raport de BMW i3s. A fost dezvoltat împreună cu compania germană Drexler. Acesta este disponibil pentru a fi comandat de pe siteul companiei și devine astfel una dintre primele piese de tuning de performanță pentru un automobile electrice din clasa mică și compactă (BMW i3/i3s și MINI Cooper SE) pe piața mondială. Premiera este o dovadă frumoasă a forței de transformare pe care motorsportul o are în lumea automobilului. O inițiativă românească generează o premieră de tuning în lumea electricelor.
2022 se încheie pentru Racing MIMI la garajul Engage Engineering după un alt proiect care s-a încheiat târziu, în noapte. De această dată însă nu a mai fost vorba de viteză, ci despre sărbători.