Renault renunță la piața din China. Va comercializa doar vehicule electrice și comerciale

china

Grupul Renault anunță o schimbare de strategie referitoare la piața din China. Marca franceză renunță la comercializarea modelelor Captur, Kadjar și Koleos pe piața chineză, urmând a se concentra pe vânzarea de vehicule electrice și comerciale.

Renault își schimbă strategia în ceea ce privește piața din China. Marca franceză a revenit pe piața chineză acum patru ani, dar în contextul noilor evenimente, Renault a anunțat că oprește comercializarea modelelor cu motor termic din gama sa pentru piața chineză.

Renault va asigura în continuare operațiuni de service pentru cei 300.000 de clienți ai mărci care au achiziționat un vehicul al mărcii. Marca franceză își propunea să vândă 800.000 de unități pe an, dar în 2019 au reușit să vândă sub 180.000 de exemplare pe piața chineză.

China

Renault își va vinde acțiunile pe care le deținea în Dongfeng Renault Automotive Company către compania chineză Dongfeng. Renault comercializa în China modelele Captur, Kadjar și Koleos.

Renault va continua însă vânzarea de vehicule comerciale pe care le produce prin compania Renault Briliance Jinbei Automotive.

“Deschidem un nou capitol în China. Ne vom concentra pe vehicule electrice și vehicule comerciale ușoare, cei doi principali piloni pentru mobilitatea curată a viitorului și pentru a susține mai eficient relațiile cu Nissan”, a declarat Francois Provost, președinte pentru regiunea China în cadrul Renault Group.

De asemenea, Renault păstrează producția de automobile electrice din China prin companiile eGT New Energy Automotive și Jiangxi Jiangling Group. Renault comercializează în China crossover-ul K-ZE pe care vrea să îl transforme în model global sub brandul Dacia.

Așa cum a anunțat la începutul acestui an, Grupul Renault va lansa în 2021 modelul electric Dacia Spring ce va prelua platforma modelului Renault City K-ZE.

Adaugati comentariu