Skoda Karoq facelift cu Plug-In Hybrid de la Octavia

Skoda karoq 2020 facelift

Lansat în toamna lui 2017, Skoda Karoq se pregătește de un facelift în această toamnă, ocazie cu care va primi și sistemul de propulsie Plug-In Hybrid de la noua Skoda Octavia. Skoda Karoq facelift a fost surprins în teste de colegii de la auto motor und sport. 

Skoda Karoq, urmașul simpaticului Skoda Yeti a fost prezentată în mai 2017 și lansată în toamna aceluiași an. SUV-ul ceh compact a păstrat soluția apreciată de la Yeti numită Varioflex, cu trei scaune individuale în spate care se pot scoate cu totul. În același timp, scaunele spate din exterior culisează 150 mm înainte înapoi sau dacă se scoate scaunul mai îngust din centru spate, cele două din exterior se deplasează spre interior cu 80 mm oferind mai mult loc la cap și umeri.

Skoda Karoq este construită pe platforma MQB fiind soră de concern cu Seat Ateca, VW T-Roc și Tiguan.
Karoq nu a înregistrat succesul lui VW T-Roc sau VW Tiguan care au depășit 200.000 unități vândute în 2019 însă în 2019 vânzările lui Karoq au depășit pentru prima oară 100.000 unități (105.041), fiind cu 33,2% mai mari decât cele din 2018.
Astfel, Karoq s-a vândut mai bine decât Seat Ateca, care a înregistrat 90.291 vânzări în 2019.

Ca de obicei la facelifturile operate de Skoda, modificările nu sunt de substanță. Notăm totuși noua grilă a radiatorului cu barele verticale cu design modificat, farurile opționale cu LED de la Octavia și spoilerul redesenat. Și în spate, bara de protecție este reproiectată.

Skoda karoq 2020 facelift

Test Skoda Karoq

La interior, modificările sunt de asemenea discrete constând în noile sisteme multimedia de generație nouă MIB3 cu ecrane tactile și opțional indicatoare de bord digitale. Mai notăm volanul și fețele de uși cu design nou și noi modele de tapițerie.

Modificările din interior sunt marginale. De exemplu, cehii instalează cea mai recentă generație de kituri de intretinere modulare (MIB 3) cu un ecran tactil și, opțional, cu un instrument de instrument digital. Șoferul ajunge într-un volan de piele revizuit și toți pasagerii pot aștepta cu nerăbdare panourile ușilor modificate și noile modele de tapițerie.

Plug-In Hybrid de la Skoda Octavia

Gama comvențională de motoare rămâne neschimbată:
– 1.0 TSI în 3 cilindri cu 115 CP, 1.5 TSI/150 CP și 2.0 TSI/190 CP în patru cilindri

–  1.6 TDI/115 CP și 2.0 TDI cu 150 și 190 CP.

Motoarele sunt cuplate cu transmisii manuale cu 6 trepte sau DSG cu 7 trepte iar motoarele 2.0 TSI și 2.0 TDI au și tracțiune integrală.

Noutatea este o versiune Plug-In Hybrid preluată de la Skoda Octavia la care motorul 1.4 TSI der 125 CP este cuplat cu un motor electric, puterea ansamblului fiind de 204 CP, în timp ce bateria de 13 kWh conferă o autonomie electrică de 62 km.

Ar trebui deasemenea  să apară și noile motorizări mild-hybrid care au debutat pe Octavia și Golf 1.0 eTSI și 1.5 eTSI cu rețea de 48V și starter alternator integrat.

Sursa: auto motor und sport 

 

Adaugati comentariu