propulsia electrică

Viitorul diviziei “i”: propulsia electrică și conducerea autonomă

Electrificarea modelelor din gama BMW a determinat sub-brandul “i” să împingă limitele tehnologice și mai departe, așa cum explică șeful diviziei, Robert Erlinger. Rularea autonomă și propulsia electrificată: iată dubla provocare pe care o așteaptă cu fruntea sus în următorii ani divizia „i” de la BMW. În prim plan: apariția acumulatorilor cu electroliți solizi, un […]

Viitorul diviziei “i”: propulsia electrică și conducerea autonomă Read More »

Cum funcționează propulsia electrică

Propulsia electrică este cel mai simplu mod de propulsie neconvențional. Un motor electric sincron sau asincron montat pe puntea față (VW e-Golf, e-Up, Nissan Leaf, Renault Zoe, Mercedes-Benz B 250 e, Opel Ampera-e) sau pe puntea spate (BMW i3 și smart Electric Drive) antrenează roțile motoare față sau spate prin intermediul unei cutii automate cu

Cum funcționează propulsia electrică Read More »

Cum funcționează propulsia electrică

Propulsia electrică este cel mai simplu mod de propulsie neconvențional. Un motor electric sincron sau asincron montat pe puntea față (VW e-Golf, e-Up, Nissan Leaf, Renault Zoe, Mercedes-Benz B-Class ED) sau pe puntea spate (BMW i3 și fostul smart ED) antrenează roțile motoare față sau spate prin intermediul unei cutii automate cu o treaptă. Bateriile

Cum funcționează propulsia electrică Read More »

Scroll to Top