Test drive Jeep Renegade 1.0 MultiAir – Visul american accesibil

Test drive Jeep Renegade 1.0 MultiAir (9)

Un best-seller american în Europa. Un multinațional construit în Italia. Un poliglot care vine acum în România. Este Jeep Renegade facelift, care își anunță dispoziția spre aventură de la primul contact. Test drive Jeep Renegade 1.0 MultiAir.

Foto: Bogdan PARASCHIV

Bagi cheia în contact și te-ai molipsit deja. Cheful de aventură se ia rapid, ca și cum ar fi cel mai contagios virus. Americanul ăsta cu o lungime de 4.236 mm, îmbrăcat în ținută Alpine White, cu atitudinea lui deschisă, te anunță că n-are de gând să piardă vremea în parcare. Sunt în gamă și culori mai îndrăznețe, ca Hypergreen sau Omaha Orange, iar Renegade le poate purta cu siguranța de sine tipică modelului. Este genul acela de mașină care arată interesant în orice ținută.

Test drive Jeep Renegade 1.0 MultiAir (8)GALERIE FOTO

Versiunea facelift, testată în premieră de echipa AutoExpert în luna iunie, cu ocazia testelor internaționale, păstrează grila familiară cu șapte fante, pasajele trapezoidale ale roților și primește stopuri care găzduiesc litera X. Micul Jeep are faruri și stopuri cu tehnologie LED (893 de euro, disponibilă pentru liniile de echipare Limited și Trailhawk). Câte șapte LED-uri integrează fiecare dintre blocurile optice frontale.

Avem de-a face cu Jeep Renegade cu motor 1.0 MultiAir, cu trei cilindri, 120 de cai putere, 190 Nm și transmisie manuală cu șase trepte, cu linie de echipare Longitude, construit pe aceeași platformă cu Fiat 500X. SUV cu motor de un litru? Nu, nu vă descurajați! O să vedeți că nu aveți motiv!

Test drive Jeep Renegade 1.0 MultiAir (2)

Motorul nou nu te va îndemna la accelerări viguroase pe autostradă, dar este mai mult decât suficient pentru jungla urbană și pentru vacanțe liniștite. Îți va da un plus de liniște și încredere, în forțele lui și ale tale, garda la sol de 17,5 centimetri. 1.581 de kilograme cântărește micul renegat pătrat, care înfruntă cu aplomb vântul cu silueta-i mai puțin aerodinamică. Poate fi un motiv pentru care consumul în afara orașului nu a scăzut sub 7,3 l/100 km, iar la viteze de autostradă, am obținut un consum de 8,8 l/100 km.

Test drive Jeep Renegade 1.0 MultiAir (6)

Mașina de test vine standard cu sistem Uconnect redat pe ecran de 5 inci, cu fundal care amintește de veleitățile pe suprafețe grele. Cei care vor mai mult, pot comanda display-uri de 7 sau 8,4 inci. O aplicație interesantă vine la pachet cu ecranul cel mai mare: Jeep Skills oferă indicatori specifici, care le permit pasionaților de off-road să […]

Adaugati comentariu