Viitorul Volkswagen Golf va veni cu sistem micro-hibrid de 48V

Noul Volkswagen Golf 2019 (2)

Stigmatizat de Dieselgate, Volkswagen mai face un pas către o rulare cu emisii reduse. Grupul german anunță că viitorul Volkswagen Golf va veni cu un sistem micro-hibrid de 48V. La International Motor Symposium, care a avut loc la Viena, nemții au anunțat și dezvoltarea unui motor 1.5 TGI Evo și a unui sistem de propulsie diesel hibrid.

Volkswagen aruncă în joc sisteme de propulsie cu emisii și consum reduse. O tehnologie micro-hibrid de 48V și un motor diesel folosit la versiunile hibride sunt pe lista constructorului german.

Golf-ul cu sistem micro-hibrid va fi prima versiune a noii generații pe care Volkswagen o va lansa pe piață. Cu această tehnologie, nemții vor să ofere o rulare cu emisii reduse la un preț accesibil pentru un spectru cât mai larg de clienți. Sistemul oferă și un consum redus, fără a compromite însă dinamica, promite compania. Volkswagen va implementa ulterior această tehnologie și în cadrul altor familii de modele din portofoliul său. Viitoarea generație Golf reprezintă astfel punctul de plecare în campania de electrificare pe care Volkswagen o va extinde la nivel global.

Volkswagen sistem micro-hibrid

Nemții au prezentat la Viena și un nou motor 1.5 TGI Evo (EA211 Evo) pe gaz natural, echipat cu inducție forțată VTG, care are la bază unitatea 1.5 TSI ACT BlueMotion cu 130 CP. Pe piața germană, acest tip de propulsie cucerește teritoriu, înregistrând cea mai mare creștere în popularitate.

Producția acestui motor va demara anul acesta, iar Volkswagen estimează un consum de 3,5 kg/100 km la actualul Golf cu transmisie automată DSG cu dublu ambreiaj, oferind o autonomie de 490 km. Grație trecerii automate de la un mod de rulare la altul, autonomia este extinsă cu încă 190 km.

La Viena, a ajuns și noul motor diesel 2.0 TDI (EA288 Evo). În premieră pentru Volkswagen, motoarele TDI cu patru cilindri vor fi disponibile și în combinație cu sisteme hibride, care integrează o baterie litiu-ion și care pun la dispoziția celui aflat la volan de la 136 la 204 CP. Motoarele TDI dezvoltate de Volkswagen vor debuta sub capota modelelor Audi cu motoare montate longitudinal. Noile motoare TDI vor fi montate și transversal la vehiculele construite pe platforma MQB a grupului.

Adaugati comentariu