Oferta Suzuki

Consumul real la modelele Plug-In Hybrid

Consumul real la 15 modele plug-in hybrid

9. Audi Q5 55 TFSI e quattro S tronic 6,86 l/100 km

test Audi Q5 TFSI e

Mai bine mai târziu decât niciodată, spune un proverb. Audi Q5 a rămas în urma lui Mercedes GLC în privința propulsiei hibride dar anul trecut Audi a venit cu două versiuni Plug-In Hybrid foarte reușite: Q5 50 TFSI e quattro (299 CP/450 Nm) și Q5 55 TFSI e quattro (367 CP/500 Nm).

La versiunea de top la care s-a măsurat consumul un motor turbo de 2 litri și un motor electric de 143 CP amplasat între motorul termic și cutia de viteze automată cu 7 trepte transmit puterea la toate cele patru roți prin sistemul quattro clasic.

Bateria relativ mare, de 14,1 kWh, conferă o autonomie electrică medie.

Consum în oraș 7,45 l/100 km
Consum pe drum național 5,88 l/100 km
Consum pe autostradă 8,78 l/100 km
Consum mediu real 6,86 l /100 km

Consum oficial 2,3 litri/100 km
Diferență față de consumul real 4,56 l/100 km

Autonomie electrică oficială  45 km
Autonomie electrică reală oraș 32 km
Autonomie electrică reală drum național 38 km

1 thought on “Consumul real la modelele Plug-In Hybrid”

  1. Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai Group, estimează că popularitatea SUV-urilor va ajunge

Scroll to Top