„Tu blochezi traficul!” Campania STB care declanșează un val de furie

STB

„Nu ești blocat în trafic. Tu blochezi traficul!” este mesajul STB care a declanșat un val de furie în rândul românilor care înfruntă zilnic blocaje rutiere pentru a ajunge la serviciu și înapoi acasă.

Mesajul a fost postat pe pagina de Facebook a Societății de Transport București și i-a revoltat pe cei care l-au văzut. Sute de comentarii au pus la zid Primăria București pentru mesajul care îi pune la zid pe șoferii din cel mai mare și mai aglomerat oraș al țării.

“Și pe trotuare sunt mulți oameni, eu zic să mai deportați din ei!”

“Voi uitați că lucrați fix pentru ăia care blochează traficul!”

“Țineți orașul pe loc de 100 de ani și voi, și primăria!”

“Toți anajații PMB folosesc 41, tramvaiul ultramodern cu aer condiționat și program de circulație afișat pe panouri LED în fiecare stație. Oh, stai… Sunteți de departe cea mai tare pagină de umor pe care o urmăresc pe Facebook!”

Mesaj STB

Ca urmare a reacțiilor furioase, postarea a fost ștearsă de pe Facebook.

Cu astfel de mesaje, Primăria încearcă să-i convingă pe români să renunțe la mașina personală în favoarea mijloacelor de transport în comun. Ceea ce nu ia însă în considerare este faptul că unul dintre cele mai aglomerate cartiere din Capitală, Drumul Taberei, își așteaptă metroul de mai bine de 7 ani. Lucrările la linia M5 au început în 2011! Mai mult, linia tramvaiului 41, care unește cartierele Ghencea, Drumul Taberei și Crângași de nordul Bucureștiului, este suspendată de două luni.

Topul celor mai aglomerate orașe din Europa. Pe ce loc e București?

Odată cu trecerea de la denumirea Regia Autonomă pentru Transport RATB la Societatea pentru Transport București (STB), compania care organizează mijloacelle de transport în comn pe teritoriul Capitalei a încercat o abordare modernă și campanii prin care să convingă cetățenii să-și lase mașinile acasă. În acest sens, a lansat o campanie de promovare a transportului în comun.

Libertatea a aflat că firma care a obținut contractul pentru realizarea campaniilor de promovare STB, cu ocazia aniversării a 110 ani, contract în valoare de 200.000 de euro, are 13 angajați și o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei.

Adaugati comentariu