Volkswagen a prezentat noua strategie „Accelerate”

Șeful mărcii Volkswagen, Ralf Brandstaetter, a prezentat astăzi programul „Accelerate”. Acesta prevede o „digitalizare” rapidă.
Ralf Brandstaetter - Volkswagen

Conform oficialului german, marca sa are în plan o dublare a cotei de vehicule electrice în totalul vânzărilor sale europene până în 2030 și o creștere a vitezei cu care se transformă dintr-un producător convențional într-unul de mașini electrice.

Conform strategiei „Accelerate”, germanii își propun ca vehiculele complet electrice să reprezinte peste 70% din vânzările totale din Europa până în 2030. Anterior, plafonul estimat pentru acel an era de doar 35%.

„Cu «Accelerate» creștem viteza pe drumul nostru către un viitor digital”, a declarat Ralf Brandstaetter, șeful mărcii Volkswagen și membru al consiliului de administrație al grupului.

Totodată, strategia prevede ca în China și Statele Unite ponderea vehiculelor cu propulsie electrică să crească până la 50% până în 2030.

„Dintre toți producătorii importanți, Volkswagen are cele mai mari șanse de a câștiga cursa. În timp ce concurenții sunt încă în mijlocul transformării electrice, noi facem pași mari spre transformarea digitală”, a spus Brandstaetter.

Electrificarea, produsele software, modelele de afaceri bazate pe baze de date și conducerea autonomă – aceste patru forțe majore conduc dezvoltarea viitoare a vehiculelor, în opinia șefului mărcii Volkswagen. „Așa cum am avansat cu îndrăzneală pe tema mobilitîții, abordăm acum și celelalte probleme ale viitorului”, a încheiat Ralf Brandstaetter.

Volkswagen rămâne lider european

În prima lună a acestui an Volkswagen își păstrează neclintit și la mare distanță poziția de lider în clasamentul european al înmatriculărilor de mașini, cu 90.651 de autoturisme vândute. Locul secund este ocupat de Peugeot (61.251 unități).

Pe poziția a atreia a urcat marca japoneză Toyota (54.336 unități), care a depășit cu foarte puțin brandul premium german BMW. Acesta din urmă, cu vânzări de 54.135 de unități, are cel mai mic recul dintre toate ocupantele primelor zece poziții (-16%). La o distanță apreciabilă de BMW, dar pe o poziție cicni greu de estimat, se află Mercedes-Benz cu 49.542 de unități.

Renault și Skoda, mărci obișnuite cu partea superioară a Top 10 se află abia pe locuruile 6 și 8, cu vânzări de 48.584 de unități, respectiv, 46.318 unități. Întyre ele s-a insinuat Ford cu 48.449 unități.

– Volkswagen Golf GTI Clubsport 45: ediție aniversară pentru versiunea performantă
– Volkswagen ID.6: primele imagini neoficiale dezvăluite în China

Adaugati comentariu