Noul 4×4 Ineos Fusilier va oferi două opțiuni de motorizare, una pur electrică și alta electrică cu range extender.
Mașina va fi puțin mai mică decât Grenadier, va avea performanțe de top pe șosea și în afara acesteia și este dezvoltată împreună cu Magna, care s-a ocupat și de modelul Grenadier și de versiunea sa pick-up, Quartermaster.
BEV și EREV
Strategia concepută pentru Fusilier prevede două variante de propulsie, una electrică clasică (BEV) și alta cu range extender (EREV), ambele cu tracțiune integrală și capabile de performanțe deosebite chiar și în afara asfaltului. Versiunea pur electrică va fi prima disponibilă, iar cea cu range extender va fi prezentată în toamna anului viitor. Aceasta din urmă va avea un motor termic compact, cu funcție de generator, pentru a elimina problema reîncărcării. În ambele cazuri, datele tehnice vor fi dezvăluite ulterior.
Mai mic și mai eficient
Designul modelului Fusilier este inspirat de Grenadier, dar, în comparație cu el, nu mai are un aspect de off-roader pur. Barele de protecție, pragurile laterale, elementele decorative și acoperișul mai jos și cu bare de ancorare fac ca Fusilier să fie mai potrivit pentru utilizarea urbană și mai eficient din punct de vedere aerodinamic. Grila frontală orizontală largă include două proiectoare cu leduri, prizele de aer au fost reduse și sunt prevăzute lamele active, roata de rezervă exterioară a fost eliminată și chiar și balamalele vizibile ale ușilor au fost reproiectate pentru a reduce rezistența aerului.
Aspectele stilistice cunoscute de la Grenadier și Quartermaster includ blocurile optice rotunde din față și din spate, de 7 inchi, cu leduri, montantul B vizibil între uși și structura de consolidare în patru direcții a acoperișului. Dimensiunile noului automobil sunt ceva mai mici decât ale fratelui său cu motor BMW cu șase cilindri, iar platforma tip skateboard este specifică – din nou, datele tehnice vor fi anunțate ulterior.